В Україні чомусь не дуже складається з нон-фікшном (можливо, тому що нам більше подобаються вигадані світи, ніж безрадісна реальність?), але ця книжка - приємний виняток (можливо, тому що подає альтернативну - успіх, який здобули ті, хто постарався).
10 успішних бізнесів. Так, УКУ - це теж бізнес, добре налаштований освітній бізнес, який працює не грошове збагачення, а збагачення знаннями. Тим не менш, приносить прибуток кожному дотичному.
Одна з головних тез цієї книжки: не всім варто починати свою справу, бо в когось просто не вийде добре стартувати, а хтось швидко прогорить. І жодну з цих унікальних ідей не вдасться повторити з таким же успіхом. Це - не збірник готових рецептів, а книжка для натхнення, яка може скерувати у правильному напрямку, але тут у кожного свій шлях.
"10 успішних українських брендів" гарно читається. Короткі інтерв'ю з засновниками і власниками відкривають багато таємниць: з чого починали, як розвивали, як ледь не прогоріли і звідки брали ентузіазм. Без відпусток і лікарняних, без ресурсів - на власну ідею. Ключовим тут має бути "власна ідея", адже жоден найманий працівник (вважай, найманець) не рватиме на собі сорочку заради ідеї шефа, навіть якщо вона йому дуже близька. Це - не той ступінь залученості. Для нього це не пан, або пропав.
Тож за успішним брендом завжди стоїть або одноосібний лідер, або ж група однодумців, які готові ризикувати всім. Це - кістяк, а решта - тільки додатки, які додадуть сили або ж допоможуть все зруйнувати.
Чудове чтиво.
Немає коментарів:
Дописати коментар