Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 3 листопада 2017 р.

П'єси улюбленого автора - Лесь Подерв'янський "Африка, сни"

В тому, що серед завдань #YakabooBingoAutumn з'явилась п'єса, частково винна і я - чомусь мені здалось, що це чудова ідея, адже за три сезони були і епос, і лірика, а драмі щось не перепало уваги. А тут мій варіант виконання цього завдання.


Не всі сприймають творчість Леся Подерв'янського: мовляв, багато матюків і взагалі переспіви поважних класиків (ще й такі що капець), а мені от дуже подобається, як він інтерпретує нудне і нав'язле. У 2016 мені пощастило побувати на авторських читаннях, то цей тигр з "Діани" мені ніколи не забудеться. Хоча все ж не посуне з п'єдесталу "Гамлєта" та "Казку про Рєпку", де є фантастичний Мурзік Васильович.

"І взагалі лєбєдь красівий як лєбєдь, а абізяна як абізяна" - і треба нарешті до цього звикнути і не міряти всіх однією міркою.

Хоча жіночі образи в Подерв'янського часто таки повний п... Щось не траплялось когось адекватного (чи взагалі є там люди, з якими хотілось би зустрітись в реальному житті - мабуть, не зовсім).

Немає коментарів:

Дописати коментар