Попри те, що книги з маркетингу могли б дуже згодитись мені у роботі, я їх свідомо оминала, оскільки це одна з тих сфер, які змінюються настільки блискавично, що за ними неможливо встежити. Гірша ситуація тільки з соцмережами, де кожен новий алгоритм наламує будь-яку стратегію просування, окрім платної, мабуть.
Брюс Теркел говорить про клієнтів і про те, як їм догодити. Він змушує повернутись до того, чим виробники часто нехтують: саме клієнти, а не виробники, є кінцевим споживачем продукту. Тому саме вони і вирішують, яким вони для себе його бачать, бажаним чи ні, перспективним чи не дуже. Чи стане випадкова покупка запорукою наступної? А чи клієнт справді прийшов саме за цим.
У наш час знайти якісний товар неважко (звісно, якісний і дешевий - то інколи ще той челендж), але й як покупці ми змінились, тому що зараз звертаємо увагу не так на функціонал - тому що продуктів, які можуть задовольнити наші потреби - десятки, сотні, тисячі... а радше на статус, емоцію, яку нам дає володіння цим продуктом, його використання та споживання. Ваш знайомий кравець може мати неабиякий талант і творити шедеври, але вони ніколи не коштуватимуть як одяг з будинку Діор і не матимуть такої популярності. Ім'я - важливе. Особливо, якщо це ім'я відоме.
А що ж робити тому, хто тільки почав щось виробляти, але дуже хоче досягти успіху. Ну, по-перше, впевнитись в тому, що його продукт належної якості, а вже тоді заявляти про себе. Подивитись очима клієнта, зрозуміти, що холодильник - це не просто велика металева шафа на кухні, а довша свіжість продуктів та лід коктейлів. Розуміння того, чим є продукт, підкаже, як зробити так, щоб запропонувати клієнтові щось краще, щось, що якнайкраще задовільняє його потреби.
"Усе про них" читається мало не на одному диханні. Тому раджу: цікаві ідеї, купа класних прикладів і чудовий переклад.
Немає коментарів:
Дописати коментар