Шукати в цьому блозі

четвер, 12 січня 2017 р.

Незвичні і духмяні - парфуми Molecule від Loveri

Парфуми Molecule надихнули мене чи не найкращу косметичну фотосесію. Вийшло так круто, ніби й не я фотографувала:) То ж що в них такого особливого? Роздивімось ближче:)



Почнемо. мабуть, із того, що "Молекула" - це дуже дивні парфуми, які не можна віднести до якогось роду ароматів. Вони підходять і чоловікам, і жінкам. І ще в них є феромони. Не знаю, з чим їх порівняти - це щось унікальне.

Molecule від Loveri створений на основі молекули iso e super i є концентратом феромонів, які не тільки приваблюють протилежну стать, а й покращують настрій.

 Він деревно-амбровий. І на кожній людині звучить по-своєму.



Жінкам "молекула" додає ореолу ніжності, чарівності. Чоловікам - мужності. І це той варіант, коли один парфум можна ділити з партнером. У нього справді немає статі.

 Мабуть, це той мій ідеальний парфум, бо невдовзі після нанесення я перестаю його відчувати. Лиш час від часу, немовби обдає хвилькою ароматом такого дорогого дерева.


Аромат - дуже стійкий, може нагадати про себе через вісім годин, а то й більше. Тішить, що попри всю свою амбровість він не задушливий.


Аромат дуже ненав'язливий. Можливо, в нього важко закохатись з першого погляду, але з часом від нього стає важко відмовитись. Особливо таким маніпуляторам...

 І хоч поки феромони "Молекули" не принесли мені принца на білому "Майбахові", але настрій покращують на п'ятірочку:) Рекомендую.


А ви користувались парфумами з феромонами?

2 коментарі:

  1. ще ніколи не користувалась таким :)
    але опис дуже сподобався, треба-треба придивитись :)
    дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
  2. Я чула багато про феромони, але ще сама нічого такого не мала. Ловері люблю, треба спробувати!

    ВідповістиВидалити