Шукати в цьому блозі

понеділок, 26 грудня 2016 р.

"ЯКА" молочко для тіла "Грейпфрут"


Пора цитрусових у розпалі, то ж час мені розповісти одну грейпфрутову няшку, яка досить непогано зволожує і має прекрасний склад. ЯКА ж...



Про косметику "ЯКА" не чув хіба лінивий. Це український виробник, який позиціонує свої продукти як 100% натуральні. У мене вже було знайомство з гелем-скрабом від чорних цяток, який спочатку дуже сподобався, а потім так само сильно розчарував. Знаю, не треба було купувати ту другу баночку. 

Але зараз про молочко грейпфрутове, яке живе у величенькій баночці у 200 мл зі зручним дозатором, який не плюється і дуже точно все відміряє. Люблю, коли молочко у прозорому упакуванні і добре видно, скільки ще його є. Тут мені догодили.


У складі молочка, який ви можете бачити нижче, запашник в самому кінці, то й пахне воно як руки, які тільки-но чистили грейпфрут - цитрусовий кислуватий запах. Слабкий і вивітрюється майже миттєво. Після кількох дуже пахучих засобів для тіла я дуже ціную це.

Термін придатності - рік.


Засіб призначений для сухої шкіри, і моїм ліктям та ногам, які чомусь не люблять теплого одягу і тому капризують,  припав до смаку.

Молочко - густе і має колір, який можна було б назвати блідим персиковим. Але я волію називати його "грейпфрут з вершками". Так смачніше:) 


Консистенція: молочко не з тих, що розтікається. Воно може вперто тримати форму деякий час, поки не почне танути від теплої шкіри. Але при цьому з його вбиранням немає жодних проблем. Чекати не доводиться. Годиться і для тіла, і для рук, і для стоп. Цілком універсальний засіб. І цей прекрасний запах... Це любов:)

А яким запахам у догляді за тілом віддаєте перевагу ви?

3 коментарі:

  1. У мене було кавове молочко і шавлія - я писала якось відгук на них.
    Не дуже вразили, не вистачило мені у них живлення.
    Проте я хочу їх баттери різні ще раз затестити - доб'ю свої засоби для тіла і замовлю :) бо він мені сподобався дуже, а під кінець баночки - то й ще дужче.
    З грейфруту я пробувала скраб-жуйку - о цей аромат! Може, і ще щось візьму :)

    ВідповістиВидалити
  2. У мене лише цитрусовий мус був, доволі непогано) взагалі цитрусові аромати дуже приємні, може й це молочко спробую)

    ВідповістиВидалити
  3. Мені засоби Яка переважно подобаються, думаю таке молочко прийдеться до смаку. Дякую дуже за відгук!

    ВідповістиВидалити