Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 26 травня 2017 р.

Три маски для обличчя від Vichy - багато галасу даремно?

Спонтанна покупка - саме так я можу охарактеризувати цю трійцю. Восьмого березня мені дуже хотілось потішити себе якоюсь дрібничкою, а ці маски саме з'явились у продажу в усіх аптеках. Зрештою, я планувала пробувати тільки дві, але акція 3 за ціною 2 познайомила з повною лінійкою.



Новинка Vichy - маски у саше по дві штучки, ціною приблизно 80 грн за упаковку. Не дуже люблю такий формат - маски мені десь на півтора обличчя, поділити її на два використання не вдається ніяк, а на одне якось забагато.Теоретично двох має вистачити на три застосування.


Цеглова - це пілінг-маска для сяяння шкіри.

Бірюзова - зволожуюча.

Сіра - для очищення пор. Вона мене цікавила найбільше, але сподобалась найменше.

Усі ці маски я називаю "короткостроковими" - вони до 5 хвилин. Але рекомендують їх використовувати ввечері.


Почнемо зі зволожуючої мінеральної маски. Вона має формат дуже липкого прозорого гелю. Запах нейтральний.

Змивається жахливо. Дуже важко. Навіть, коли вже змита, все одно залишається відчуття липкої плівки. Зволожує, так, але не так, щоб аж надзволоження від крутої маски.


Склад з гліцерином і спиртом. Детальніше - на фото:


Маска для з глиною, якої я хотіла найбільше. Перше враження дуже не вдалось. Маска справді пече. Я трохи перетримала її на шкірі, потримала хвилин 7, - і потім ходила два дні, як червоний бурячок.


І знову це жахливе змивання. Оскільки маску цю я потім теж змивала гелем, думаю, пори очистились. Все-таки два вмивання під ряд - це вам не жарти.


 Склад тут:


І маска для сяяння шкіри. Єдина, яку мені захотілось повторити. Можливо. Я поки не впевнена.


Цю пілінг-маску з фруктовими кислотами я спробувала першою. І вона мені сподобалась дуже дрібними пілінг-частинками, яких при нанесенні й не чути. І легким змиванням теж. Але особливого сяяння не помітила. Сяю, коли висплюсь, а тут просто непоганий щотижневий пілінг.


 Склад можна розгледіти тут:


Загалом з трійцею маск від Vichy мені не вдалось подружитись. Оцінюю дві на трійку, одну на четвірочку.

А ви вже спробували такі маски?

2 коментарі: