Шукати в цьому блозі

вівторок, 15 серпня 2017 р.

Коли улюблений автор тільки один. "Поклик зозулі" Роберта Ґелбрейта

Завдання № 11 - книга улюбленого автора - я виконувати не поспішала, бо улюблений автор (так щоб таки справді улюблений) в мене тільки один, а "Гаррі Поттера" я вже прочитала. Аж потім мені згадались її детективні спроби, досі не перекладені українською.


То ж для виконання цього завдання я обрала "The Cuckoo's Calling" - перший роман з серії про приватного детектива Корморана Страйка. Джоан у цій книзі впізнати можна хіба що за приємним легким стилем, але все-таки це зовсім інша доросла література. Сміливо раджу "Поклик зозулі" тим, хто не любить особливої деталізації обставин злочину - оцих смакувань кривавих епізодів, а понад усе цінує психологічний аспект розслідування - пошук прихованих мотивів.

Взагалі у Джоан, пардон, Роберта вийшов прекрасний детективний дует ветерана Афгану Корморана та меткої секретарки Робін, яка саме зібралась заміж. Інколи здається, що вони танцюють на місці, намагаючись розплутати загадкове убивство чи все-таки самогубство чорношкірої красуні моделі Лули. Та розслідування все-таки просувається і знаходить, хто винен.

Доволі несподівано, Джоан!

А ви часто читаєте улюблених авторів?

1 коментар: