Шукати в цьому блозі

понеділок, 7 серпня 2017 р.

Чудова п'ятірка - дуже скромний результат липня

Традиційно липень у мене не надто плідний у книжковому плані місяць - чи то мізки плавляться, чи просто на перший план виходять прогулянки та нав'язливе бажання поринути у відпустку. Ось і зараз - тільки 5 книг вдалось мені записати до свого липневого активу. А читалось мало все ж не через спеку, а через те, що тексти були доволі об'ємними.



Першою книгою липня стала:

Томас Гарріс - "Мовчання ягнят" 


З цією книгою ми не одразу знайшли спільну мову. Мабуть, через те, що "КСД" вибрав для неї з біса дрібний шрифт. Але сама історія так сподобалась, що я включила її до своєї кривавої трилерової колонки на Yakaboo. Рекомендую всім, хто любить інтелектуально-криваві штуки і має неслабкі нерви.

10 з 10. І навіть за шрифт та помилки бали не знімаю.

Продовжує трилерову тему:

John Le Carre - "Tinker, Tailor, Soldier, Spy"


Перше моє знайомство з творчістю Джона Ле Карре і, на жаль, зовсім невдале. Не сподобалась шпигунська історія, повністю позбавлена екшену, але не без соплежування. Нудно, справді, нудно. Ледве дочитала. Мабуть, тільки з принципу, що звикла дочитувати все.

Тільки 4 з 10.

Далі за планом у мене була #гейманоманія.

Neil Gaiman - "American Gods"


Перших 5% я не розуміла, що люди в принципі знаходять у Гейманові. "Американські боги" спочатку вимучили нудьгою, але потім дуже сподобались, тому запланувала собі почитати щось іще Гейманове. Сподіваюсь, що буде так само цікаво. Детальніше про неї прочитайте у відповідному пості.

9 з 10. 

Після того, як анонсували український переклад я взялась читати її:

Zadie Smith - "White Teeth"

Цікавезна книженція з сюжетом, який не міг би трапитись в Україні. Якщо вам раптом захотілось чогось несподіваного і несхожого ні на що. То ось - історія про емігрантів у Британії, які не нав'язують своїх правил гри і чемно вливаються у суспільство. Позиція варта поваги, а книга - безперечно варта прочитання.

9 з 10. 

І книга, яка побувала зі мною у відпустці: 

Ruth Rendell - "Not in the Flesh"

Суперечливі враження вона викликала у мене. Спочатку геть не могла мене зацікавити, а потім якось несподівано закінчилась і залишила по собі якусь незавершеність. Та все ж сподобалась, тому поставлю їй нейтральне.

7 з 10. 

Ось такий у мене липневий підсумок - у серпні обов'язково буде більше, адже вже дві книжки чекають на відгуки, та й літнє бінго треба закінчувати у темпі польки, тому вже завтра буде про книги, які читала у відпустці.

А які у вас липневі здобутки?

2 коментарі:

  1. ой, давно уже в руках книгу не держала... времени сейчас катастрофически не хватает, все уходит на детей

    ВідповістиВидалити