Шукати в цьому блозі

четвер, 16 березня 2017 р.

#Бірюзовахвороба. Збите масло для тіла "Мандарин"

У січні мені дуже пощастило виграти таку чудову коробуньку від Sue Made. Ця казкового кольору радість - спільний проект косметичного бренду та фотографа і блогера Христини Соломахи, більше відомої як Sala4ka. А #бірюзова хвороба - це її фірмовий хештег. Вам, мабуть, цікаво, чому розповідаю тільки зараз? Та тому що фото вийшли дуже вже весняні:)



У серії "Бірюзова хвороба" три баночки різних розмірів. Найбільша - батер "Мандарин", який збираюсь зараз демонструвати. Трохи менша - маска для волосся "Броколі", а найменша - крем для обличчя "Чорниця" - про них буде трохи згодом.


Батер живе у величенькій банці 200 мл (мені навіть трохи забагато) з прозорого пластку та з металевою кришкою. Конкретно  цю баночку відкривати просто, а от з маскою у мене були проблеми. 

Відкриваю і вдихаю найріздвяніший аромат у світі - ммммандаринка! Дуже така реалістична, ніби щойно почищена. Як ви думаєте, який продукт у цьому наборі для мене найулюбленіший? Саме так, батер.


"Використовуючи натуральні олії кокосу, масло какао, каріте і макадамії, ми створили екологічно чистий і дуже ефективний засіб для зимового догляду за шкірою. Ароматна суміш із запахом мандарина інтенсивно живить та зволожує шкіру, нейтралізує сухість і дряблість, повертає пружність та еластичність".

Рекомендують наносити на тіло одразу після душу. А я ще часом і руки люблю них змастити.


 Склад: олія ши, олія кокоса, масло какао, олія макадамії, кукурудзяний крохмаль, вітамін Е та ефірна олія мандарину.

Все корисне і натуральне, але хотілося б ще бачити на банці термін придатності, але, як кажуть, дарованому коню... Доведеться орієнтуватись на запах. Змінився - не встигла...




Консистенція може здатись дуже щільною, але батер починає танути тільки-но його нанесеш. І взагалі набирається легко і приємно - дуже м'який, ніби свіжа зефірка. І одразу починає віддавати аромат. На щастя, легко і дозовано, ще й доволі швидко вивітрюється, я все-таки хочу чути і свої парфуми.

Вбирається батер швидко. Навіть не чекала від нього такого. Масної плівки на залишає. Для тіла він в сам раз, а от як крем для рук трохи не дотягує до зимового, але це вже мої витрибеньки. Якщо вам треба щось приємне для зволоження після душу - то ось він бірюзовий красень. Він стане коханням з першого нюху.







Здається, мене таки скосила #бірюзова хвороба... Як на мене, дуже вдала колаборація бренду та блогера. А вам як? Розповідати далі про продукти з цієї серії?

Коробка все ще доступна для замовлення отут.

4 коментарі:

  1. Очень милые баночки:) Я бы хотела почитать про маску для волос) Надеюсь, будет обзор)

    ВідповістиВидалити
  2. Ох який баттер! Все, я зобов'язана його спробувати!

    ВідповістиВидалити
  3. Хочу мандариновий баттер! Ще не стикалась з саме таким ароматом цього продукту). Ну і склад непоганий.
    Про інші продукти також цікаво дізнатись. дякую!

    ВідповістиВидалити