Шукати в цьому блозі

понеділок, 6 березня 2017 р.

Лосьйон Effaclar La Roche-Posay. Другий крок у догляді за проблемною шкірою

Про очищуючий гель та крем Effaclar я вже писала раніше - вони суттєво підправили мені шкіру. Набір виписав лікар у купі з бовтанкою, а от лосьйон у моєму догляді з'явився тільки місяць тому, але вже можу розповісти, чим зумовлений такий підхід і загалом характеристики засобу.



Так, окрім лосьйону, у мене з'явилась і "непозбувна бентега", але про неї ще колись буде у прочитаному за місяць.

А наразі говоримо про мутну водичку у блакитній банці. Лосьйон не зовсім прозорий. Пахне аптекою, такою рафінованою, чимось навіть відгонить райлікарнею. Стерильний такий. Має відкидну кришечку, яка як дозатор нормальна, а от до відкривання доволі травматична. Моя, привезена з Італії банка, досить травмуюча. Коли відкривала її вперше, поранила великий палець. Тепер для профілактики натягую рукав)


Лосьйон ніби-то має звужувати пори і мати відлущуючий ефект. Я перепробувала десятки літрів різних засобів, які мали б звужувати пори, і жоден з них не працював. На це ще може бути здатна якась мега-маска, але лосьйон...

EFFACLAR Лосьйон миттєво очищує пори і зменшує їх розмір завдяки поєднанню очищуючих елементів і мікровідлущуючій дії активного компоненту – мікроексфоліанту  Ліпо-Гідроксі-Кислоти.


Але, зрештою, зараз я працюю не над звуженням пор, які мене не особливо турбують, а над вторинною пігментацією, яка залишилась на місці найгірших висипань. Курс пілінгів вже пройшла і наразі висвітлюю шкіру білою глиною та за допомогою регенераційного крему. І тут лосьйон з відлущуючим ефектом дуже стає у нагоді.

Тон шкіри потрохи вирівнюється, а червонясті плями стають все блідішими. Загалом залишилось дуже небагато і тільки на щоках. Лікар каже, що літо я зустрічатиму з ідеальної шкірою.


Склад:  AQUA / WATER,
ALCOHOL DENAT.
GLYCERIN
SODIUM CITRATE
PROPYLENE GLYCOL
PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL
DISODIUM EDTA
CAPRYLOYL SALICYLIC ACID
CITRIC ACID
SALICYLIC ACID
PARFUM / FRAGRANCE


Висновки: лосьйон Effaclar має легшу дію, ніж бовтанка, але на першу етапі лікування навряд буде ефективним. А от через деякий час він - те, що треба. Як кажуть, всьому свій час:)

3 коментарі:

  1. У мене від La Roche-Posay тільки кремчик Еффаклар Дуо+. Ніжно його люблю) Взагалі, марка класна, як на мене) Дієва.

    ВідповістиВидалити
  2. Мене злякав склад, дуже спирт сушить((

    ВідповістиВидалити
  3. Юлечко, вітаю з успішною боротьбою!
    Для мене лосьйон занадто агресивний. Добре, що тобі він так гарно допомагає :)

    ВідповістиВидалити