Шукати в цьому блозі

вівторок, 28 березня 2017 р.

Порожні баночки березня: "Я не знаю, як стільки закінчилось" від авторів "Воно само купилось"

Уже три місяці поспіль у мене закінчується непристойно багато косметики і непристойно багато лишається. Як - пояснити не можу, але знову ціла гора. Пройдемось по ній разом? Готова винести вердикт цій купі засобів:)



Трохи відступлю від традиції і почну із засобів для купання.

Гель для душу з ароматом кави від Yves Rocher довгий час був для мене улюбленим. Четверта банка це підтверджує. Але вона й остання - більше не хочу.

Запаска мила з різдвяної лімітки Isana - класний ванільний запах, але сушить мені шкіру. Воно страшенно економне. Буду мати його мінімум до серпня.

І два скрабики "Зеленої аптеки" - один для обличчя, інший для ніг, загалом дуже непогані як скраби для тіла. Планую прикупити собі такі для відпусткової косметички, щоб не тягати багато всього.


Засоби для тіла - різне:)

Дитячий регенеруючий крем Angel від Jerelia, яким я мазалась з голови до ніг, - хороший крем, але набрид, сили немає.

Антицелюлітна маска-обгортування Guam - класно, але дорого(((

Ще один з різдвяної трійки кремів Avon, кожен з яких виявився розчаруванням. Кремів для рук Ейвон більше не купую і навіть в дар не приймаю.

Подарунок від Loveri - блакитний інтимний гель. Використала не за призначенням. Фантастичний крем для рук:) Вибачте мене не вдячну. Ймовірно, повторю як легкий крем для тіла)


Дуже багато у цьому місяці було засобів для обличчя, а от у квітні, думаю, з цієї категорії нічого не закінчить, бо почала величезні банки.

Органічний крем Naobay - хороший крем, але шкіри менш жирної, ніж моя. Вимазала на шию. Не повторю, за такі гроші хочу 100% віддачі.

Кокосова вмивалка Loveri - одна з улюблених, повторю, коли закінчу велику банк Еффаклару. Фантастичний запах і чудова піна.

Олійна трояндова сироватка Loveri - можливо, повторю як засіб для шиї або ж на зиму. Сподобалась.

Вмивалка Effaclar - куди я тепер без неї. Завела повнорозмірну версію, яка мене лякає. Цією 50 мл я вмивалась 5 місяців...

Реструктуруючий крем Uriage - бачите, що порізала? Вже почала новий тюбик. Прекрасно вирівнює шкіру і живить.

Масочку Lac Sante навколо очей викидаю. На мені вона і розмазується, і навіть в очі затікає. Мука.

Маска Caudalie - тут ефект все ж не дотягує до ціни. Мені в аптеці за 50 грн таку круту маску з сіркою і цинком накалатали, що ця сховається.


У рубриці догляд за волоссям тільки фаворити:

Спробувала шампунь і маску італійського виробника професійної косметики OlioSeta - це фантастика. Волосся чисте 3 дні! Абсолютний рекорд. Дуже хочу повнорозмірні продукти, але ціна у 600 і 900 грн зупиняє.

І грейпфрутовий шампунь Loveri, якому я не зраджувала цілий рік і збираюсь повторити, коли трохи використаю мініатюри, які назбирались з б'юті-боксів.


І не знаю, до чого його віднести - гель SOS чисті руки від Yves Rocher. Не перша моя покупка і маю ще тюбик в запасі. Мабуть, єдиний санітайзер, який класно зволожує руки.


Гарно ж я попрацювала? Похваліть мене і поділіться тим, які засоби вам знайомі, а які після мого посту зацікавили.

5 коментарів:

  1. Дійно не мало)) масочку навколо очей хотіла, але ще подумаю

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на неї досить позитивних відгуків) а мені щось не пішла

      Видалити
  2. Добралась читати :) ура-ура!
    Окрім скрабу Зеленої аптеки, нічого не пробувала :)

    ВідповістиВидалити
  3. С пустышками! Я корейский шампунь попробовала, супер экономичный, пробника на 5 раз хватило, увлажняет. У меня рекорд чистоты волос 8 дней.

    ВідповістиВидалити