Шукати в цьому блозі

середу, 19 жовтня 2016 р.

Зволожуючий кисневий крем для обличчя Naobay

Гарячий іспанець - крем Naobay приїхав до мене влітку разом із коробочкою кольору фуксії Liferia. Але для моєї комбі-шкіри, яка влітку робиться геть жирною і хоче якихось суперлегких гелів, він виявився занадто важким. Прийшла осінь, от ми знову і зустрілись. Яким же було повторне тестування?



Почнемо з упаковки. У мене щедра мініатюра у 30 мл, яка коштує купу грошей. Туба з приємного м’якого пластику, має відкидну кришечку, зручну. Але сама упаковка дуже мурзається. Цей крем їздив зі мною до Вільнюса у червні і добряче рятував зневоднену і обпалену сонцем шкіру (так, я спалила собі шию і частину декольте, коли гуляла Тракаєм... з ким не буває). Саме тоді упаковці залишилась сіра смуга, яку ви побачите нижче. 



На самому тюбику інформації майже немає, окрім адреси виробника. Підозрюю, що мало бути ще й картонне упакування, яке не влізло у коробочку. Тому процитую текстівку від Liferia:

Зволожуючий кисневий крем для обличчя Oxygenating Cream Moisturizing, розроблений торговою маркою Naobay на основі цінних інгредієнтів: олії мускусної троянди, солодкого мигдалю та рослинних екстрактів. Має зволожуючу дію, активно захищає шкіру від негативної дії довкілля. Покращує кровообіг. Може бути основою під макіяж.


Текстура - повітряна, але все-таки для нормальної-сухої шкіри. Для жирної був важкуватий. Але от як крем для шиї і зони декольте він ідеальний у будь-який час, як мені видається.

Запах, як у Різдва. Мені пахне мандаринками і воском. Може, в мене глюки... Але запах дуже приємний і злегка цитрусовий.




Склад з сайту: вода, каприл /каприновый триглицерид, экстракт листьев алоэ, сесквистеарат метилглюкозы, пропандиол, глицерил стеарат, глицерин, стеариловый спирт, масло мускусной розы, масло сладкого миндаля, масло каритэ, масло авокадо, глицерин, бензиловый спирт, экстракт ромашки аптечной, дегидроуксусная кислота, сорбат калия, бензоат натрия, ароматизатор, D-лимонен, цитраль, линалоол.

Якось назвати цей продукт органічним навіть язик не повертається, хоч склад все ж не найстрашніший.

Підсумок: 
  • кисневий крем Naobay добре зволожує і живить шкіру;
  • але підходить все ж більше для нормальної та сухої шкіри.
Про цукерки не питайте - вони мамині:)

2 коментарі: