Шукати в цьому блозі

суботу, 29 жовтня 2016 р.

Жовтневий книгопост - майже рекорд

Одинадцять книг - саме стільки мені вдалось проковтнути у жовтні. Хвала тижневій відпустці і холодним дням, коли не хотілось нікуди іти. І це був час книг загалом непоганих. Тож більше хвалитиму, ніж критикуватиму. А тепер детальніше і про кожну по порядку.




Loreth Anne White - A Dark Lure






Прекрасний трилер, заплутаний детектив, жахлива історія в не менш жахливій історії... і здається, що щасливе закінчення неможливе. Ця книга про фантастичну витримку і волю до життя. А ще нереальний сюжет, у якому двоє зранених людей лікують один одному душевні рани. Так гарно, що так не буває. Аж плакала від розчулення. 9 з 10.




Антін Мухарський - Легенда про квітозавра



Після попередньої книги мені захотілось чогось казкового. Квітозавра я знайшла зовсім випадково, як трапилось і в цій книзі. Загалом приємна казочка з динозаврами й інопланетянами у київських краєвидах. Але має кілька "але" - могла би бути плавнішою і краще вичитаною. Тому тільки 6 з 10, але, якщо любите динозаврів, то читати вже:)



Віл Фергюсон  - 419



Краща книжка місяця. Без жартів. Віл Фергюсон робить спробу зазирнути по той бік екрана - до того, хто пише "нігерійські листи" про бідну принцесу, яка не має кому залишити купи грошей і шукає чисту душу для своїх статків. От і знаходить канадця, який захотів хоч раз в житті бути героєм. У цій книзі специфічний гумор і багато болю. У ній не бракує страждань, а ще втрачених грошей. І потім кілька днів ти ходиш під враженням. І робиш собі обіцянку - ніколи не бути жадібним. 10 з 10.

The Tiger Who Came to Tea 


І знову після важкої книги я взялась за казочку. Цієї, щоправда, вистачило хвилин на п'ять. Цікава зоологічна розвідка про те, чим харчуються тигри. А ще я дізналась звідти, що, виявляється, можна випити всю воду з крана. А я на водоканал грішила... 6 з 10.

Антологія "Зомбі" 



Тут є Клайв Баркер, Говард Лавкрафт і навіть Едгар Алан По. І загалом більше 20 творів на зомбі-тематику. Хоча збірка загалом дуже нерівна, та й історії у ній різної якості - від до біса моторошних до безжального стьобу. Рекомендую всім, хто любить книги про всяку нечисть, але за деякі відверто провальні оповідання знижую оцінку до 7 з 10.


Ian McEwan - Amsterdam 
Не до кінця зрозуміла цю книгу. Вона про те, як стара гадюка гине від власної отрути. Як знаменитий редактор робить страшну помилку, відкладаючи скандальну тему і втрачає одну з кращих перших сторінок. Як геніальний композитор пише слабку симфонію, яка виявляється плагіатом. І дуже дивний фінал у двох коханців однієї жінки. 7 з 10.


Джоан Роулінг - Гаррі Поттер і прокляте дитя





Про цю книгу багато говорили у жовтні. Мабуть, говоритимуть і в листопаді. Про те, що це не зовсім "Гаррі Поттер", про те, що не варто було видавати це у форматі сценарію...
Я не фанат драми, але, як на мене, тут формат виправданий. І сюжет класний. І проблем торкається важливих. Не варто гратись з минулим, а ще варто дозволяти людям бути такими, як вони є. 9 з 10 тільки за те, що це було не зовсім те, що я очікувала. Не зовсім традиційний ГП.



Тодось Осьмачка - Старший боярин
Справжня українська містика, але, на жаль, притлумлена політичними ідеями. Загалом дуже сучасна повість з цікавим сюжетом, але подекуди її складно читати через довжелезні абзаци. Тож 8 з 10.

Particia Highsmith - This Sweet Sickness


Той самий момент, коли книжку читати страшно. І ця одержимість аж ніяк не "солодка", як написано у заголовку. Тут маємо цілу історію хвороби. І нехай хранить нас всіх від любові таких психів. "Скажіть їй, що я її люблю" - от фільм для тих, кого зацікавить сюжет, але не вистачить часу на книгу.



John Scalzi - The Dispatcher

Ця книга відрізняється від решти форматом - я прослухала її за дві години. Якісна наукова фантастика і подобалась мені навіть попри те, що в аудіо. Якщо бачитиму ще щось від Скальці, обов'язково прочитаю. 9 з 10.

 Anne Rice - Queen of the Damned
Хто б міг подумати, що історія вампіра Лестата насправді така нуднюча? Я не могла, а воно так. Тотальне розчарування. 3 з 10 за спробу. Шкода витраченого часу.

Читали щось з цього? Як враження?
А у мене наразі все, починаю готувати літературу для листопадового огляду:)


Немає коментарів:

Дописати коментар