Шукати в цьому блозі

неділю, 30 жовтня 2016 р.

Твердий шампунь "Об'єм неролі" від Li'Zar

Коли я вперше почула словосполучення "твердий шампунь", впала в ступор. В моєму розумінні шампунь - щось однозначно рідке, в пляшечці якійсь красивій, але аж ніяк не шматок мила. Та потім мені трапилась ця чудова біленька ружа і відкрила мені очі на ще одну цікаву косметичну форму.



З твердими шампунями як видом мене познайомив пост Саші Бірюзової. Як на мене, вона знає про шампуні все. Так от Саша робила наголос на тому, що тверді шампуні натуральніші за своїх рідких побратимів, що особливо важливо для тих дам і чоловіків, чия шевелюра чутлива до всіляких хімічних впливів. Звісно, мені теж одразу захотілось випробувати дію твердого шампуню на собі. 


У мене наразі білий і пахучий шампунь для об'єму. Він приїхав до мене в червні разом зі спа-системою Glossy Skin у паперовому пакетику з віконечком і наліпкою. Зараз упакування у Li'Zar куди цікавіше. Але через те, що у Тернополі 2 місяці не було гарячої води, тестування шампуню довелось відкласти. Зате тепер я готова.


Спочатку розглядала сухий шампунь як варіант для подорожей, але, оскільки я переважно дикий турист, який живе по хостелах, відкинула цю ідею, адже твердий шампунь треба добре просушувати після використання. Тому це варіант тільки для спокійного відпочинку в готелі, у похід краще взяти традиційні сашетки.


Об'єм неролі - це тверда шайба, яка добре лягає в руку і добре милиться. Піна не зовсім така, як у рідких шампунів, вона дрібніша і добре промиває волосся навіть з першого разу. Хоча я освоїла її не одразу.

Найекономніший спосіб миття таким шампунем - добре намочити волосся, а потім розмилити брусок в руках, а вже тоді перенести піну на голову - від коренів і до кінчиків. А тоді волосся ще й помножить ту піну.

Жодного дискомфорту використання твердого шампуню у мене не викликало, але помітила, що найкраще він працює у парі з кондиціонером. Найбільше мені сподобався тандем з крихіткою від Pena, на яку планую підготувати відгук найближчим часом. І що мене неймовірно тішить, волосся менше плутається.


У складі "Об'єму неролі": сульфат натрію кокосової олії (ПАВ кокосової олії), ізетіонат кокоіл натрію (ПАВ кокосової олії), очищена вода, касторова олія, біла глина, олія неролі.

Розглянемо його детальніше. Отже, ПАВи відповідають за піну і прекрасно з цим справляються.

Касторка - відомий засіб для покращення росту та структури волосся.

Білу глину використовують і як очищувач, і як засіб для живлення.

Олія неролі не тільки дає шампуню аромат, а й додає волоссю блиску.


Щодо об'єму, то моє волосся загалом його має і разом з цим шампунем навіть трохи більше. Немає обтяження. Частота миття - у звичному режимі - через день. Запах залишається на волоссі доволі довго, але він слабкий. 

І хоч брусочок такий маленький - менший за долоню, вистачає його на такий же час, як і великої банки шампуню. До речі, зараз Li'Zar випускає тверді шампуньки у більшому форматі, то їх вистачає ще на довше. 


Я дуже задоволена знайомством з новою косметичною формою. А ви користувались твердими шампунями?

Немає коментарів:

Дописати коментар