Шукати в цьому блозі

понеділок, 27 березня 2017 р.

На пробу: антицелюлітна маска Guam

"Який великий пробник", - подумала я, коли витягала цей фольгований пакет Guam Dren Plus (антицелюлітна маска з морських водоростей дренажним ефектом) з коробочки краси. Виявився пробник все ж одноразовим. Мабуть, саме мої стегна і дупу італійські спеціалісти вибрали за еталон, тому що засобу було якраз на раз.



Помітила, що на пробниках Ґуам текстівки тільки італійські. Мене це не лякає, трохи згадую мову, але для звичайних користувачів можна було б наліпити наклейку хоча б зі способом використання.

Перед тим, як використовувати цю радість, начиталась відгуків в інтернеті і готувалась до якогось дуже страшного запаху. Але звичайнісінька собі грязюка, яка мені чомусь віддає ментолом.


Загалом "Дрен плюс" бореться з целюлітом через виведення зайвої рідини. І, вочевидь, для тих, у кого цієї зайвої рідини багато, може навіть стати помічником у втраті ваги. Але тут потрібен регулярний та системний підхід. Я ж намазалась один раз і все ж побачила результат:)

Спосіб нанесення: на зволожену шкіру проблемних зон: стегна, сідниці, руки нанести масажними рухами, а потім загорнутись у плівку на 30-40 хвилин.

Перед обгортуванням чемно розпарила шкіру і навіть поскрабувалась. А потім намастилась і обкрутилась плівкою. Під час на нанесення мене навіть встигло трохи попекти, але потім якогось особливого зігріваючого ефекту не помітила.

Але шкіра на стегнах одразу вирівнялась. Ось уже третій день шкіра на задній стороні стегна шкіра гладенька, ніби там і не було целюліту. На внутрішню так не подіяло( 

Але тим, у кого помітна судинна сітка, я б радила утриматись від такого обгортування, воно дуже активне. В мене її не видно, але одразу після судини були дуже помітні.


Активні інгредієнти: подрібнені водорості Ґуам, каолін, есцин, морська сіль, екстракти фікуса і ламінарії, ефірні олії фенхеля і солодкого апельсина, екстракт цвітів гвоздичного дерева, екстракт бузини, календули лікарської, листя вербени лікарської.



Загалом пробника 90 мл, а в повній версії 500, то мені вистачило б її разів на 7 від сили. Тобто десь 200 грн за процедуру. Багато. Краще вже абонемент у зал купити.


Обгортування від Ґуам мені дуже сподобалось, але деякі нюанси, як от раптова судинна сітка, а особливо немаленька ціна, зупиняють від покупки.

От би у лотерею виграти...

5 коментарів:

  1. Юлю, так ГУам завжди радять користуватись їх засобами лише в парі зі спортом та корисною їжею, тому треба і зал, і обгортання))

    ВідповістиВидалити
  2. Звісно без спорту та правильного харчування нікуди)) а ось усе в комплексі мабуть буде ефективно!

    ВідповістиВидалити
  3. Мне маска понравилась, но пользоваться стоит курсом:)

    ВідповістиВидалити
  4. Схоже, мені не підійде, бо маю схильність до куперозу.
    Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити