Шукати в цьому блозі

вівторок, 27 вересня 2016 р.

Шампунь "Грейпфрут" від Loveri - півроку разом

Щось у моєму блозі занадто вже мало засобів для волосся, а про шампуні й взагалі ні слова. Виправляюсь і починаю одразу із фаворита - шампуню для жирного волосся "Грейпфрут", який вже півроку служить мені вірою і правдою.



Можу сказати, що моє знайомство з чарівницями Loveri почалось саме з цього шампуню. Він приїхав до мене у складі великого Loveri бокса разом із шампунем з арганової олією для пошкодженого волосся. Той кастинг на ідеальний не пройшов, а цей от залишився. На фото вже третя баночка - попередні були в іншому форматі та кольорі.

Наразі шампуні Loveri розливає у циліндричні баночки по 200 мл, які відкриваються натиском. Просто і зручно.

Всередині - прозорий шампунь, приємного теплого кольору з легким фруктовим ароматом. Я досить болісно реагую на занадто сильні аромати біля мого носа, тому це для мене - чудова новина.

Піни шампунь дає небагато, але добре промиває й з першого разу. Намилюю двічі тільки тоді, коли маю змити якусь особливо чіпку маску. Шампунь доволі економний. Вже 5 місяців добиваю пляшечку у 300 мл.

Склад: органічна основа, кетон малини, екстракт грейпфрута, екстракт лопуха, олія мигдалю та харчовий консервант. Термін зберігання - до півроку.


І найважливіше для власниць жирного волосся. Цей шампунь справді робить волосся свіжим. У мене бувало таке, що я мила голову кожен день. Так от з ним - дві доби свіжого волосся. Для когось, може, це і норма, а для мене - прекрасний результат. Тому ця чудова третя пляшечка знову у мене.


Придбати цей чудо-шампунь можна на www.loveri.com.ua.

4 коментарі: