Шукати в цьому блозі

четвер, 15 вересня 2016 р.

Кавові скраби для обличчя і тіла Loveri

Щось давненько мій скрабовий маніяк не влаштовував вам демонстрацій. Маніяк виправляється і тягне в кадр одразу три варіації кавового скрабу - і скрабу не простого, сухого і з крафтового пакетика, а скрабу мокрого і дуже ніжного.



Отже у мене на підвіконні колаборація фей органічної косметики Loveri і кафе "Грифель", де, подейкують, найкраща кава в Миколаєві, а ще можна розмальовувати все, що бачиш. Звичайно ці скраби пакують у пакети, але в мене, як бачите є і в баночці - особисте побажання. Не люблю пакети у ванній.

У нас тут: Coco Jumbo, Banana Pudding i Coconut Coffee. Малеча помандрувала до моєї сестри, де знайшла собі новий дім.


Я трохи покаялась, що замовила баночку, бо вона коцнулась під час транспортування і трохи заляпала коробку. Але за божественний кокосовий запах - я з кокосом люблю все - готова не помічати жодних недоліків. З пластиковим пакетом на зіпері не сталось жодних ексцесів.

Отже відкриваєш баночку, а там - кава! І казково пахне кавою - сам скраб дрібно помелений і не потребує, щоб шкіру готували для його використання.

Скраб - зовсім не дряпучий. Дуже люблю його саме на обличчі і ніжних ділянках - шиї, зоні декольте, бо він не тільки знімає зайве, а й за рахунок олій у складі класно зволожує.

А ще ним можна круто обмазатись і вдавати з себе інопланетну істоту:)

Тут подаю склад бананового пудинга: два види кави й інші приємності:) Запах - як у бананового десерту у парі з філіжанкою кави - дуже смачно.

За механічними параметрами скраби не відрізняються - однаково ніжні до шкіри.


До речі, пакують ці скраби Loveri у порції по 450 г, але майте на увазі, що такий формат скрабу в принципі не є особливо економним, хоча я за три тижні заледве використала третину баночки.


Висновки: наразі це мій улюблений скраб у кавовому форматі - плюсую за універсальність і оксамитовий догляд за шкірою. Із задоволенням придбаю ще, коли ці немаленькі запаси закінчаться.

До речі, це не всі варіанти скрабів, більше є на http://www.loveri.com.ua/.

Немає коментарів:

Дописати коментар