Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 16 вересня 2016 р.

Парфум Narcisso L'Elbolario

Я вже розповідала про свою любов до цитрусових ароматів. То от квіткові я теж люблю. Narcisso з'явився у моїй косметичці випадково - разом з парним гелем для душу цю пузату баночку привезла мені з Італії тітка.


L'Elbolario - косметика так званого мідл-маркету, середнячок між люксом і бюджетними засобами. Та, якщо чесно Narcisso - найстійкіші парфуми в моєму арсеналі. Ними можна пахнути й наступного дня, а з шалика їх зведе тільки прання чимось дуже пахучим. 


Нарцис - аромат квітково-солодкий. Не можу сказати, що пахне таки нарцисом, адже квітка ніколи не матиме такого сильного аромату, а тут все дуже концентровано. Мені ще дуже чути у цьому ароматі мед.

Що ж до повного букету, то є там і нотки персика, і мандарина, і лимона, і грейпфрута, і апельсина, які все ж не роблять парфум цитрусовим. У серці: магнолія, фрезія, троянда і латаття. А фініш - медовий і амбровий.



Упаковка - екофрендлі, яку можна переробляти. Правда, не уявляю, де в Україні віддати її на утилізацію. А сам флакон вироблений у Франції.


Аромат Narcisso дуже жіночний. І дуже солодкий. Така собі "солодка жінка". От вдихаєш і уявляєш себе феєю кондитерської.

Бути з ним треба обережною - трохи передала куті меду і починаєш приваблювати бджіл. Аромат дуже сильний, тому краще наносити його хмаркою - два-три пшики у повітря і почекати, що з цього осяде на шкіру. Пахнути буде довго. На волоссі протримається до миття. Фантастична стійкість. Звичайно так найкраще тримаються парфуми, які не надто подобаються.

У мене раз від цих парфумів боліла голова, з того часу використовую їх у дуже малих кількостях і тільки на зап'ястку. Так, в мене 100 мл, тому це надовго...


І трохи HDR, щоб ви добряче розгледіли нарцис на упаковці.
А які ваші найстійкіші парфуми?



4 коментарі:

  1. Я не часто пользуюсь парфюмерий и затрудняюсь ответить какой из моих ароматов самый стойкий) Могу сказать что не плохо держится на мне Роза Уд от Ив Роше и Черное платье Герлен.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. матиму на увазі) мої парфуми переважно середньої стійкості, тільки цей такий сильний)

      Видалити
  2. Ох, этот аромат кажется действительно сладким! Не хочу я быть приманкой для пчел, но очень осторожно попробовать не против =)

    ВідповістиВидалити