Шукати в цьому блозі

понеділок, 5 вересня 2016 р.

Тканинна маска Pure 5 Essential Mask з колагеном від Japonica

Маска - це обов'язковий компонент моєї неділі. Така собі крапка в очищенні і тонізуванні перед новим робочим тижнем. Така собі кнопка перезавантаження. Оскільки, цієї неділі часу у мене було мало, скористалась тканинною, про яку зараз і розповім.



Мені вже доводилось робити маски від Japonica - дуже сподобались. Цього разу маска з певним антивіковим ефектом, адже колаген - це саме та речовина, яка тримає шкіру тонусі.

Трохи про упаковку: стандартна як для тканинних масок - фольга з ідентичними наліпками українською. Маска заявлена як заспокійлива. Нерви, на жаль, не заспокоює, а от на шкіру діє доволі приємно.

Виробники пропонують невеликий екскурс у біологію. Розповідають про те, що зморшки виникають саме через нестачу колагену. У мене зморшок немає, тому не переживаю.


Маска добре просочена діючими речовинами, але не занадто. Я походила в ній 10 хвилин, займаючись своїми справами, і вона зовсім ніде не потекла. Прилягає маска добре, але не так круто, як ото намальовано на упаковці.

У складі: вода, BG, гліцерин, розчинений колаген, аскорбіл фосфат магнію, екстракт сої, ферментоване соєве молоко, гідроксіетілцелюлоза, пальмова олія, алкіл, PG, дімоніум хлорид фосфат, феноксіетанол, метілізотіазолінон, лимонна кислота, антикоагулянт.

Якийсь такий страшний склад...


Висновки: маска Japonica мою шкіру заспокоїла, про антивіковий ефект не скажу - на моїй шкірі немає вікових змін. Як приємну та коротку спа-процедуру можу спокійно її рекомендувати.

3 коментарі:

  1. Люблю я тканевые маски))
    Давайте дружить http://milashe4ka9596.blogspot.ru )

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо, что поделилась. Не пробовала ничего от марки, но тканевые масочки люблю!)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити