Шукати в цьому блозі

середу, 28 вересня 2016 р.

Порожні баночки за вересень - білі починають і виграють?

Цього поста могло і не бути, бо у вересні у мене чомусь вперто нічого не хотіло закінчуватись. Але я постаралась - і вуаля:) ціла барикада білих банок. А що поробиш - українські виробники. То ж остаточне враження по всі оці продукти.




Почнемо з того, що у мене закінчується кожного місяця. Маски: тут традиційна кремова маска Summer Pink від Loveri,  з якої починався цей блог і яку я обов'язково повторю, коли розгребу деякі запаси; і тканинна маска Japonica, яка загалом сподобалась, але не так сильно, як аналогічний продукт від Pure Smile.


Далі ще трохи для обличчя. Дві вмивалки і два тоніки.

Скраб для вмивання Fresh Peeling від Loveri спочатку дуже подобався, а потім якось непомітно став занадто грубим для моєї шкіри. Перевела його у скраби для тіла і добила - це його істинне призначення. Повторювати не планую, запала на універсальні кавові цього ж виробника.

Чорна вмивалка-детокс Beauty Formulas - відверто ніяка. Вже краще господарським милом вмиватись, воно натуральніше, принаймні.

Тонік "Ніжна троянда" NS - класний, правда, запах для мене вкрай відразливий. Справді, не знаю чому. Планую ще придбати тонік від NS, але якийсь інший, благо, шкіра не чутлива.
 
І ще один гарний тонік Summer Tea від Loveri, який пахне квітковою водою. Ех, теж мусить почекати, бо тут тонікових запасів на добрих півроку.


Так виглядає попередній дизайн банки шампуню Grapefruit Fresh від Loveri, який я хвалила буквально вчора. Це мій однозначний фаворит. І нова банка його вже на поличці:)


І ще трохи білого. Продукти у різнобій.

Крем для рук Botamix - замало зволоження, ні.

Депіляційний крем camomile - нормальний бюджетний варіант. Із завданням своїм справляється, шкіру не подразнює.

Дивна зубна паста з Ватсонс - дуже така собі. Більше не поведусь на акцію.


Мій особистий кошмар - крем для проблемної шкіри, від якого прищів стає ще більше - крем 4 в 1 - стоп недоліки Yves Rocher -  не закінчився, але викидаю. Він вже наробив мені біди.


А це підлітковий парфум Avon - Secret Fantasy, який пахнув карамелізованими яблуками і солодощами. Занадто легковажний аромат для такої поважної леді. Проте, виявився прекрасним освіжувачем для повітря, який ми дружно з сусідкою виюзали. Нам тебе не вистачатиме...


Ось такі у мене, переважно білі, порожні баночки вересня. А ви пробували щось із цього? Як враження?

4 коментарі:

  1. Все средства для меня незнакомые. Можно было бы попробовать крем для депиляции, люблю такие штуки. С пустышками!)

    ВідповістиВидалити
  2. Я з цього списку тільки маску пробувала)Хочу спробувати крем camomile..

    ВідповістиВидалити