Шукати в цьому блозі

неділю, 7 серпня 2016 р.

Очисник Beauty Formulas з активованим вугіллям

Хто страшенно любить вмиватись - той я. І сьогодні я розповім вам про чорну рідину в симпатичному тюбику, яка називається Detox Cleanser with Activated Charcoal від Beaty Formulas - вмивалка з активованим вугіллям. Вона обіцяє боротись з недоліками і жирністю шкіри, а ще очищати та освіжати. Активоване вугілля - відомий абсорбент, а от на що здатний очисник з цим компонентом?
 У вмивалці все має бути прекрасним - і упаковка, і консистенція. Що ж, тут упаковка приємна і велика за об'ємом, а от сам засіб - це чорна водичка, якої треба досить багато, щоб добитись пристойної піни. Тому про економність говорити не доводиться.

До речі, піна у цього вугільного очисника не біла, а сірувата. Коли вперше використовувала цю штукенцію, була відверто здивована, адже вона змивалась сірими патьоками - "Невже в мене таке брудне обличчя?" - подумала я, але справа була не в бруді, а у вугіллі. Тому з нею треба бути обережною, бо бризки залишать сірі сліди на одязі.

Покликання вугільного очисника - забирати жирний блиск і взагалі надлишок шкірного жиру. З цим завданням засіб справляється, але не надовго. Вмивалка трохи підсушує, але при цьому не стягує шкіру. Застосувати її радять двічі на день.

А от обіцяного освіжаючого ефекту я не відчуваю, можливо, винна спека.

У складі, крім вугілля і води, повно всякої хімічної нечисті, тому я двічі подумаю, чи купувати її знову. До речі, до пари очисникові є маска з активованим вугіллям. Збиралась випробувати і її, але цей продукт не вразив, то поки утримаюсь від нового знайомства з Beauty Formulas.

Купити цей Watsons Exclusive можна у мережі Watsons.

А ви користуєтесь детокс-очисниками? 

Немає коментарів:

Дописати коментар