Шукати в цьому блозі

вівторок, 30 серпня 2016 р.

Туалетна вода Мандарин - Лимон-Кедр від Yves Rocher

Дуже люблю цитрусові аромати у всіх проявах, крім, мабуть, цитрусової Parfa. А у цьому цитрусових ноток енергії аж дві. І, як на мене, у цього парфуму немає статті.


Туалетна вода - доволі нудному скляному флаконі зі звичайною пластиковою кришечкою, яка повторюється у всіх продуктів нової серії. І, хоч, я дуже люблю лаванду, але саме цей аромат видався мені найцікавішим. Чому? Він дуже літній.


Має парфум звичайнісінький такий розпилювач, нічим непримітний. Але ж вся магія всередині.

Адже аромат справді - сама дика енергія. Дуже свіжий, який немов би спонукає до дії. Мені найбільше відчувається лимон, але лимон не звичайний, а з солодким мандариновим присмаком, а кедр додає аромату якоїсь тягучості.

Маркування українською, у якому інформації нема взагалі:)


Стійкість традиційна для туалетних вод - доволі слабка. Я маю звичку завжди трохи парфуму розпилювати на волосся, тому мені він пахне десь години три, а зі шкіри зникає значно швидше, тому флакончик доводиться носити із собою, щоб періодично поновляти. Благо, парфум є й у зручному міні-форматі.

Загалом мені це цитрусове чудо дуже подобається. Маю надію, що воно трохи продовжить мені літо:)

Немає коментарів:

Дописати коментар