Шукати в цьому блозі

вівторок, 9 серпня 2016 р.

Туалетна вода Nature кедр і зелений лимон від Yves Rocher

 Туалетна вода Nature кедр і зелений лимон від Yves Rocher - свіжий чоловічий аромат, який час від часу подобається "одягати" жінкам...



Ця туалетна вода живе у лаконічному скляному флаконі. Що найбільше подобається мене у парфумах від Ів Роше, так це зрозумілі флакони без зайвих примочок. Так, я така неправильна:)

Ця туалетна вода має свіжий цитрусовий аромат з м'ятними та кедровими нотками.

"У новому ароматі Nature для чоловіків втілені унікальні есенції, які розкривають природну мужню силу та елегантність".
Авторка парфуму хотіла поєднати мужній кедрий, енергійний лайм та свіжість м'яти. І, як на мене, їй вдалось.
От тільки не уявляю, скільки на себе треба вилити цього парфуму, щоб справді ним пахнути. Аромат дуже вже легкий - щоб відчути його треба добряче принюхуватись.

Стійкість невелика - я відчувала його на своєму волоссі десь годин п'ять. Лимону з кедром навіть не вдалось цілком заглушити ненав'язливий запах шампуню. Але прощаю йому цей гріх за приємну парфумерну композицію:)

А вам доводилось користуватись чоловічими парфумами?




6 коментарів:

  1. Совсем мужские -нет) а всякий унисекс- люблю очень, особенно в осенний период. Этот аромат я в магазине тестила, но так и не взяла. Мне показалась слишком слабой концентрация. Но аромат приятный, это да

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я його татові купила - мама в захваті. але стійкості йому бракує...

      Видалити
  2. Я з чоловіком користувалася ним разом, класний аромат!

    ВідповістиВидалити