Шукати в цьому блозі

понеділок, 25 липня 2016 р.

Очищаюча грязьова маска Ahava

У мене є кілька улюблених косметичних процедур - одна з них нанесення масок. І сьогодні ми поговоримо про те, наскільки приємна у застосуванні грязьова маска від Ahava.
 

 
Повнорозмірний варіант очищуючої маски має 100 мл і коштує 846 грн. У мене мініатюрка у 25 мл. Вистачає її десь на 4,5 рази (на 4 забагато, на 5 замало), адже виробник радить наносити її щедро.

Маска звичайної для грязьової консистенції густої пасти, колір брудно-сірий, запах солонуватий і слабкий. Моя маска з коробки краси, тому має невелику текстівку:
"Маска глибокої очищувальної дії, повертає шкірі свіжість, вирівнює колір та надає сяяння. Унікальне поєднання грязей Мертвого моря і енергії мінералів для оксамитової та гладенької шкіри". А ще вказано, що маску потрібно наносити на 2-5 хвилин, а потім ретельно змивати. А на упаковці йдеться тільки про дві хвилини. І тут же аж надто довгий як для натуральної маски склад.
Не зовсім розумію, як маска за дві хвилини може добитись глибокого очищення. А відповідь проста - ніяк. Для мене очищувальний ефект від маски Ahava зовсім не помітний. Краще очистити обличчя легким скрабом. А от деяка тонізація є - шкіра справді робиться оксамитовою. Як після доброго крему.


Висновок: як для такої небюджетної маски Ahava працює дуже слабко, навіть не дотягує до аптечної блакитної глини. Думаю завершити на ній знайомство з маркою.

1 коментар:

  1. мои впечатления о марке были такие же, поэтому я не удивляюсь..

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити