Шукати в цьому блозі

суботу, 2 липня 2016 р.

Скраб-жвачка та гель для душу Dushka

На Dushka я запала в інстаграм - думка про те, що ці кольорові баночки і пляшечки будуть гарно виглядати в моєму акаунті не давала мені спокою. Вийшло й справді непогано.
У мене скраб-жвачка Love Is, який пахне знаменитою жувальною гумкою, і гель з провокативною назвою "Оближи мене". Так, тільки така парочка, оскільки у Dushka досить короткий термін зберігання - всього три місяці з дати, коли почав користуватись.
Свіжий скраб має такий от відтиск-логотип. Об'єм обох баночок - 200 мл. І щось мені здається, що не встигну я за два місяці, які залишились до кінця терміну, впоратись зі скрабом.

У складі скрабу: сіль, цукор, олії мигдалевих кісточок та авокадо, оливковий емульгатор, смола акації, натуральні харчові ароматизатор та барвник.
Попри досить грубу структуру, скраб не дряпає шкіру. Я із задоволенням користуюсь ним через день. Були в мене скраби для тіла, які доводилось потім змивати з гелем для душу - тут не той варіант. Думаю, це не останній мій скраб від Dushka. Ох, зовсім забула... Запах - божественний, і ванна пахне ним ще кілька годин...

Гель для душу має геть не гелеву структуру, а скоріше густої піни, що не дивно, адже у складі є піноутворювач кокосового масла. А ще: олія мигдальних кісточок, макадамії, ксантова камедь (не подобається мені ця позиція) і вже знайомі нам харчові ароматизатор та барвник. Є тут і консервант.



Гель для душу мене не вразив, він достатньо м'який для щоденного застосування і не пересушує шкіру, але це всі його плюси. Хоча можу додати, що треба його багато, тому він швидко закінчується, а для мене останнім часом це плюс:)

А ви пробували щось від Dushka?

Ознайомитись з асортиментом торгової марки можна на сайті www.dushka.care.

2 коментарі:

  1. Засоби мають дивовижний вигляд! Шкода, що гель не дуже економний. Проте, точно не набридне=) А ось скраб взагалі дивовижний вийшов!

    ВідповістиВидалити