Шукати в цьому блозі

неділю, 3 липня 2016 р.

Червнева коробка Liferia - наповнення і враження


Цією коробочкою я страшенно незадоволена. Шоколадку не поклали...

А так загалом наповнення різнопланове і достойне, хоч одному продукту все ж доведеться знайти нову власницю.

Почну з найцікавішого для мене продукту - грязьова маска AHAVA з самого Ізраїлю. Пахне приємно, виглядає мило, буду тестувати. Шкода, що така маленька, звісно.


І нарешті в моєму арсеналі з'явиться сухий шампунь - традиційний Batiste - якраз добре на фестивальну пору.

Тішить мене в цій коробці і мініатюра гідрофільної олії в аптечній упаковці - український виробник Cream Dream. Таку малечу зручно з собою тягати по світах.
Нічний крем від іспанського бренду Unani, який коштує втричі більше, ніж вся коробка, почекає у мене до осені, бо влітку я вдень і ввечері користуюсь легкими денними кремами - комбінована шкіра все-таки:( Але і запах і текстура дуже спокусливі.

Найароматнішим для мене став мигдалевий бальзам для тіла від Farmona. Це просто м-м-м запах. Намастилась, пишу.

Олію-парфум для волосся Mium вже встигла спробувати. Відкривала так незграбно, що парфуму дісталось не тільки волоссю, а й зоні декольте... Всі задоволені.

І наостанок геть непотрібний для мене продукт - гель для брів Rimmel. Навіть не відкриваю його, буду шукати йому новий дім.

А як вам таке наповнення? До речі, коробку ще можна замовити:)


Немає коментарів:

Дописати коментар