Шукати в цьому блозі

середу, 13 липня 2016 р.

Універсальний крем Dead Sea - ідеальний для рук?

Мабуть, майже кожній знайомі ці пошуки ідеального крему для рук. Той недостатньо зволожує, цей довго вбирається або й сушить. В мене їх у різні часи буває від трьох до семи штук. І все не те. Ех...

Та потім я побачила у коробці Liferia багатофункціональний крем з алое від ізраїльської марки  Dead Sea... і замовила всю коробку заради нього. І наразі це краще з того, що бачили мої руки останнім часом.

Крем справді універсальний - ним можна і руки рятувати, і спалений на сонці ніс, тому для такої собі фестивально-відпусткової косметички він - хороший варіант. Але, звісно, краще взяти по крему для кожного випадку:)

Виробник каже, що крем:
"Дбайливо доглядає за пересушеною і шкірою, що лущиться. Зволожує, пом'якшує і заспокоює шкіру. Добре вбирається і не залишає жирного блиску".
Цілком згодна, але як крем для обличчя я його все ж не використовую - бережу на руки.
Консистенція: достатньо густа приємно-зелена. Чимось нагадує масляний крем до мого улюбленого торта, але геть не жирний. Запах доволі слабкий, ненав'язливий. До речі, мені не раз у коробках траплялись продукти в упаковках з пористого пластику, які збирають на себе весь пил довкола, тут не той варіант - залишається чистенькою за будь-яких умов.
А склад не такий, щоб аж геть натуральний: тут і спирт, і стеаринова кислота, і якийсь ізопропіл... Не дарма написано: тільки для зовнішнього використання! Але далі є екстракт алое, олії ши, оливкова та жожоба, які, зрештою, і роблять цей крем дієвим.

Висновок: мені буде дуже шкода, коли цей крем закінчиться - а йому недовго залишилось - оскільки він чудово зволожує мої дуже вибагливі руки. Але через склад я його все ж не повторю, шукатиму щось натуральніше.

Немає коментарів:

Дописати коментар