Шукати в цьому блозі

понеділок, 21 листопада 2016 р.

Мій зимовий догляд за руками

Пост створений у межах тематичного марафону від "Українських друкованих блогерів"
Інші блогерські пости на тему зимового догляду - читайте тут 

Зима в Тернопіль приперлась дуже потужно - аж 60 см снігу за добу - і дуже несподівано для тих, хто через вихідні тусувався в Одесі, ходив там без шапки, а потім з поїзда потрапив просто в снігові замети. Привіт, маслянистий зимовий косметос і в'язані шалики. Дивимось на велике сімейне фото і переходимо до справи.




Усі фото зроблені на чудовому шалику і шапці, зв'язаних цими ручками, про догляд яких я вам сьогодні розповім.

Зима для моїх рук - це філія пекла. Вовняні тканини, рукавиці, сухе повітря в офісі, занадто вологе надворі. Бррр... Але є дещо, що дозволяє перезимувати без втрат.

А відкриває екскурс шматок астероїда або ж манікюрна бомбочка від Bila Pava. Ванночки з нею мі-мі-мі і +100 до зволоження, тому я так її бережу і помаленьку колупаю. Штука насправді всесезонна, але зараз вона мені особливо на часі.


Як кажуть бувалі нейблогери: "У будь-якій незрозумілій ситуації зволожуй кутикулу". Взимку незрозумілих ситуацій виникає більше, ніж у спекотні літні дні, тому мені дуже стають у нагоді віск бергамотний від Mixturа і няшна олійка від Bila Pava. Олійка рулить, бо має зручний аплікатор.


Всього кілька днів тому писала пост про цей мегапозитивний обліпиховий крем від Korica - жирнючий і водночас дуже легкий - вбирається миттєво. Кандидат на те, щоб і наступного року зі мною зимувати. Любов:)


Класика - зимовий крем з арнікою Yves Rocher. Чомусь в цього виробника тільки перша баночка засобу подобається мені на всі 100, а далі чи то звикання якесь, чи просто псується якість. Спочатку з ним могла взагалі без рукавиць ходити, а тепер вже зовсім не те.


Але його масляна консистенція мені все-таки дуже подобається. Такий просто стереотипно зимовий крем, який немовби покриває руки непроникною теплою плівкою.


Мій нічний помічник - лаймовий батер Korica. Попри те, що він лежить в баночці цільним пластом, який доводиться шкрябати, на шкірі він тане дуже швидко і добре вбирається. А ще дуже класно п'яти зволожує. Він саме для зими, хоч і має такий літній цитрусовий аромат.


А ця дрібнота кокосовий бальзам Loveri, який я переважно для губ використовувала, та є у нього й чудова функція - зволожувати особливо суху шкіру. Прекрасний варіант для ліктів, якщо ви розумієте, про що я:)


А тут трохи арто-базґранини: зверху бачимо масляний слід від арніки Ів Роше, нижче - жовта обліпиха та білий батер від Korica.


До речі, в такому комплексі креми дали мегазволоження. То ж дякую дівчатам за ідею марафону, я відкрила щось нове:) 

А який у вас догляд за руками взимку? 
 

21 коментар:

  1. Який позитивний пост :) і душевно, і пізнавально, і так цілісно-комплексно.
    На Коріку я вже теж оком кинула, дякую :)
    А що за марафон такий цікавий?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) посилання на початок марафону є в шапці, ще можна приєднатись)

      Видалити
  2. Чудові засоби! І така шапочка з шаликом гарненькі! Дякую за огляд! Мала такий кремчик від Ів Роше він гарний, я навіть не зустрічала щоб він комусь не сподобався ).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. за шапку-шалик окреме дякую - я тоді одразу в ці нитки закохалась) а кремчик так - вдалий в них дуже, хоча не геть ідеальний, але доволі пристойний)

      Видалити
  3. Любопытный пост, люблю читать про уход)
    Я сейчас активно пользуюсь разными кремами, надо бы тоже пост написать:)
    Шоколадка очень аппетитная:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. варто пост написати) почитаю із задоволенням. а шоколадка улюблена) і якось найбільше мені із зимою асоціюється

      Видалити
  4. Столько неизведанного*_* Свотчи порадовали) И слово новое для меня - базґранина. Вот так,не только бьюти, но и культурные горизонты расширяю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можу ще якимось словом поділитись, звертайся)

      Видалити
  5. вот про шоколадку то я и забыла написать в своем обзоре! )))
    спасибо за интересный разбор кремиков, полезно! у меня в ходу сейчас текстуры поплотнее, кремы сплошь питательные.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. треба якось огляд шоколадок зробити. думаю, це буде хіт)

      дякую!

      Видалити
    2. аха-ха, я за шоколадные обзоры!!!

      Видалити
  6. Гарний пост) а шо таке та базгранина? В нас на Львівщині щем такого не чула?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!
      базґрати - то що недоладно писати чи малювати. здається, таке слово було у Франка десь)

      Видалити
  7. Гарний пост и милі фоточки! Догляд в зимку дужжже актуальний, але в мене є ще пару додадкових процедур!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о, я навіть не можу більше придумати. заінтригували)

      Видалити
  8. Обов'язково крем та щось для кутикули) іноді олійки різні використовую

    ВідповістиВидалити
  9. Ммм, сколько новых для меня средств) спасибо за пост!

    ВідповістиВидалити
  10. Класс! Я как раз в поиске масла для кутикулы, а тут еще один претендент на покупку )) Спасибо, Юля!

    ВідповістиВидалити