Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 4 листопада 2016 р.

Міцелярна вода Ideal Fresh з Білорусі

Коли довго чекаєш на кордоні, то магазини Duty Free раптом робляться дуже привабливими. Так серед моєї косметики з'явилась біло-зелена міцелярка від білоруського бренду BelKosmex, яку я купувала з паспортом.



Про білоруську косметику у різні часи я чула багато схвальних відгуків, але от купити її в нас не так вже й просто. Тільки окремі крамнички мають якісь окремі товари. А от в Білорусі - зовсім інша справа. І поки мої супутники приглядались до шоколадок, я розглядала стенд з доглядом. Шампуні і антивікові серії якось не привабили, а от міцелярка завжди згодиться на господарстві.


Що ж тут у нас. Красива біло-зелена пляшка зі зручним дозатором. Спокійно набираєш водичку на ватний диск і тішишся.

Що у нас каже виробник?

"Ніжно знімає макіяж і прибирає бруд з обличчя, очей, губ. Відновлює природні механізми зволоження, залишаючи шкіру ніжною, м'якою, свіжою. Гамеліс і календула миттєво усувають стрес, який накопичився за день, а також втому. Заспокоюють, попереджують запалення та почервоніння. Лимон і ромашка вирівнюють тон шкіри, наповнюють шкіру енергією  і підвищують захисні та адаптаційні можливості шкіри. Розмарин робить шкіру пружною і помітно помолоділою, м'якою та сяючою".

І радить потім використовувати тонік.


Круто ж все як... Хто трохи стежить за моєю б'юті-творчістю, в курсі, що я не особливо люблю декоративну косметику. Та це не поширюється на помади. І нещодавно у мене з'явилась матова і дуже стійка.


 От на цьому милому флакончику я і тестувала цю міцелярну воду. Якщо я звикла до того, що молочко може підвести, а міцелярна - ні в якому разі, то це не той випадок.


Я дуже сильно мусила відтирати руку від свотчу помади, навіть при тому, що помада ще не встигала цілком схопитись. І навіть після того на руці залишився червонястий слід.
 

Мої висновки: міцелярка не працює, як слід. Добре видаляє вона тільки ту косметику, яку без проблем можна змити звичайною вмивалкою. Тобто геть непотрібна покупка. А така гарна упаковка...

Моє знайомство з білоруською косметикою не було вдалим, а які враження у вас?

2 коментарі:

  1. Шкода, що міцелярка не виправдала сподівань. Я дещо давно користувала для волосся, враження були гарні. Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити