Шукати в цьому блозі

середу, 9 листопада 2016 р.

Парфум Fresh Apricot від Loveri

Не втомлююсь писати про парфуми від Loveri, бо тільки-но закохаюсь в один аромат, як чарівниці вигадують щось ще цікавіше. І в мене розвивається якась ароматна полігамія, бо як можна встояти перед улюбленим абрикосом у свіжому та іскристому форматі.




 Хоча описувати аромати - справа наперед невдячна. Тут, як кажуть, краще раз нюхнути... Але в мене купа фото, є вільний час, тому ризикну:)


Мій свіжий абрикосик живе у пузатому флакончику у 10 мл. Досвід підказує мені, що саме такий об'єм аромату для мене ідеальний - можна встигнути закохатись і не встигнути знудитись. Це десь два місяці щоденного користування.


М-м, гарнота! Блакитні квіти теж, до речі від Loveri. А ще я ніяк не могла вирішити, на якому фоні парфуми мені подобаються більше, тому тут і рожеве, і біле-біле. Звиняйте за бешкет.


Аромат Fresh Apricot - весняно-літній, але, оскільки літа мені найбільше хочеться в листопаді, то ми разом саме зараз. За вікном дощ паде, а ти така пахнеш абрикосами і теплими вечорами. М-м-м...


Стійкість у аромату дуже пристойна - на шкірі десь до 4 годин, на волоссі - цілий день, а на шалику моєму, то взагалі кілька днів радує.

Але повернемось до композиції. Перше, що ми відчуємо, - абрикос. Звісно, що і ще.
Разом із ним розкриваються нотки рожевого перцю, поричок і гіркого апельсина.

Потім у гру вступають: півонія, фіалка, зелений чай, жасмин. Звісно, абрикос залишається.
І під кінець - амбра, дубовий мох і кедр.



І все це разом творить дуже приємний квітково-фруктовий аромат юності. Думаю, його можна носити і у сімнадцять, і у двадцять сім, як дехто, і у тридцять сім. Моїй мамі він теж дуже припав до смаку.


Зрештою, парфум може добряче скоригувати настрій. Цей я називають хмаророзганяльним, адже з ним якось більше сонечка довкола. Так, абрикосів теж дуже хочеться.


Сміливо можу порадити його тим паннам, які люблять і солодкі, і свіжі аромати, а ще легку кислинку. Тут дуже цікава композиція, яка мало не щодня може здаватись іншою. Словом, це любов.


Щиро дякую Loveri за можливість познайомитись з цим ароматом. Знайти його можна тут.

3 коментарі:

  1. Вот ты меня понимаешь! Я люблю летние ароматы осенью, не хочется "холодить" осень ещё больше, используя что-то холодное. А зимой обожаю тёплые древесные, мшистые ароматы - они согревают лучше шапки)))

    ВідповістиВидалити
  2. класний опис! завітала на сайт-магазин - зависла :)

    ВідповістиВидалити