Шукати в цьому блозі

суботу, 5 листопада 2016 р.

Korica батер для рук "Лайм та імбир"

З настанням холодів я дуже активно шукаю нові засоби для зволоження і живлення шкіри рук. У мене якось традиційно саме руки, а ще губи, найбільше страждають в осінньо-зимовий період. Зараз хочу поділитись однією зі своїх недавніх знахідок у дуже милому і фотогенічному упакуванні.


У мене якась трохи нездорова любов до банок скляних. Знаю:) Але саме вони для мене найкраще асоціюються з всілякими натуральними, органічними продуктами. Так, із маринованими огірочками звісно:)



Отже батер від Кориці запакований у малесеньку - 40 мл - баночку, яка щільно закривається металевою кришечкою. Але батер - речовина тверда, нема чого хвилюватись, що він кудись втече. Щоб його дістати, треба добряче пошкрябати. Але воно того варте.


Виробник стверджує, що у батера чотири функції:
  • пом'якшувати
  • гоїти
  • живити
  • зволожувати.


Склад дуже приємний: олія ши, конопель, ефірні олії лайма, лемонграсу, імбиру, вітамін Е та пантенол.


Батер класно зволожує і ніжно пахне цитрусом. Звичайно використовую його вранці перед тим, як виходити на холод, - тоді він проявляє себе як зимовий крем, не дозволяє морозному повітрю мучити мої руки. А ще ввечері - для відновлення, адже руки у мене працюють увесь день.

 І що я вам скажу? З цим батером мої руки переносять осінь легше, ніж звичайно. Ще більше тішить, що продукт такий економний. Два тижні шкрябаю, а ще признаки не зробила.


А як ви рятуєте свої руки восени?

12 коментарів:

  1. По описанию баттер очень заманчивый) Я в холодноее время года тоже такие средства люблю использовать.

    ВідповістиВидалити
  2. Я теж восени баттерами рятуюсь. Правда, більше на кутикулу, але іноді наніч на всі руки. Улюбленці - The Body SHop i AlpStories

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в мене кутикула не хоче якогось додаткового зволоження, але от долоні пересихають(

      Видалити
  3. Мила маленька банечка) Спасибі, що розповіла)

    ВідповістиВидалити
  4. цікавий продукт.
    у мене-то свої два креми є у фаворитах. проте цей дуже зацікавив - думаю, що хочу з ним познайомитися ближче.
    дякую за пост!

    ВідповістиВидалити