Шукати в цьому блозі

середу, 14 червня 2017 р.

Морська тема розкрита: "Острів скарбів" Роберта Льюїса Стівенсона

"Острів скарбів" - чи не найпопулярніша піратська тема всіх часів і народів. "Пірати Карибського моря" і Джек Горобець соромливо ховаються і червоніють, коли на сцену виходять капітан Джон Сільвер та Чорний Пес з чорною міткою.



 Насамперед "Острів скарбів" асоціюється у мене з оцим шедевром українських мультиплікаторів та акторів:


 Коли я була мала, то мультик мене лякав, чесно. Він такий темний, похмурий. З убивствами та чорним гумором. А взагалі я була фанаткою мульта про Левеня і Черепаху. В мене навіть футболка з цим левеням була. Справжній мерч з 90-х...


 Але повернемось до наших піратів. Сама назва несе величезний спойлер - ми будемо шукати скарби на острові. Спочатку полюватимемо за картою, втікатимемо від піратів і дістанемо купу проблем через те, що нам раптом захотілось розжитись піратським скарбом капітана Флінта. Буде стрілянина і вбивства.

І як цю книжку називати дитячою?

Дитячий пробіл у літературі я заповнила і завдання на літнє бінго виконала, але радити цю книгу не буду. Я за дитяче чтиво з виховною метою, а не з купою трупів заради наживи.


А які морські історії читали ви?

2 коментарі:

  1. Я обожала мультфильм про львенка и черепаху ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. Не читала цю книгу. А мультик нормально досі не подивилась, хоча вже й для дітей скачали його :)

    ВідповістиВидалити