Шукати в цьому блозі

середу, 6 вересня 2017 р.

Книга, у якої більше 500 сторінок, - "Пожежник" Джо Гілла

Зараз моє читання повністю формують завдання #YakabooBingoAutumn. І, як обіцяла у підказці до першого завдання, прочитала "Пожежника". У мене був оригінал, тому деякі терміни можуть не збігатись.


Колись (а точніше вкінці 2015 - на початку 2016 - так я зустрічала Новий рік з цією книжкою) я читала "Роги" Гілла. І мені страшенно сподобалась ідея цього твору - роги як резонатор, який дозволяє прихованим бажанням рватись назовні. Тому й від "Пожежника" чекала не меншої феєрії.

Але, як на мене, цей твір слабший. Чи то я не любитель таких апокаліптичних штук, де все людство має загинути. Хоча деяких героїв час від часу хотілось прибити. От як неадекватного чоловіка Гарпер, з якого тільки лізли комплекси нереалізованості. Чи дурнувату Керол, якій всюди ввижалась змова - це 100% індикатор рильця в пуху. І ще, мабуть, доброго десятка інших поганців.

А найбільше сподобався глухий хлопчик Нік, який серед них виявився найдорослішим та найбільш готовим боротись.

Щодо кінцівки - ідеальна для любителів геппі-ендів.

А ви читаєте постапокаліптичні книжки?

1 коментар: