Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 1 вересня 2017 р.

Відкриваємо літнє бінго з новинки Форуму видавців. Зустрічайте, антиутопія українською: Девід Еггерс "Сфера"

Так, я відкриваю #YakabooBingoAutumn у перший же день, тому що... тому що ця книга була у підказках! Які я готувала до іншого завдання - думаю, ви пробачите мені це. "Сфера" виявилась з біса цікавою книгою. А ще вона перша... Перша книга, яку мені надіслало видавництво на огляд. І цей огляд вийде у блозі Якабу, тому будьте терплячі. А зараз я поділюсь тільки певними загальними рисами.




Почнемо з того, що "Видавництво Старого Лева" використало оригінальну обкладинку - і дуже правильно зробило, бо вона опростобожественна. Цей корал благородний. І взагалі приємна на дотик, от тільки сріблясте буде коцатись, повірте мені. Друк хороший, папір якісний.

Книга дуже цікава. Якщо ви бачили екранізацію з Еммою Ватсон і Томом Генксом - то бліда копія, навіть не копія, а легкий слід... Не ті акценти, і взагалі все не те...



То ж маємо дещо моторошну історію про те, як же стрьомно в наші життя заповзають соцмережі і роблять там свою чорну справу. З одного боку, "Сфера" - книга про ідеальне життя абсолютної відкритості, без таємниць і брудних секретів. Але ж це таке лицемірство. З іншого боку, ця повна відкритість руйнує і навіть вбиває.

Мені дуже сподобалось. Але є деякі дрібні помилки, які, сподіваюсь, видавництво виправить під час нового тиражу. Новий тираж мусить бути!


А як ви ставитесь до антиутопій?

1 коментар:

  1. Оу, я бачила цю книгу в книжковому магазинчику, в якому зависаю раз на тиждень :)

    ВідповістиВидалити