Шукати в цьому блозі

середу, 27 вересня 2017 р.

Трохи романтичного мила - Сесилія Агерн "P.S. I Love You"


Завдання #YakabooBingoAutumn №14 - книжка про листи і листування - видалось мені чи не найважчим з погляду підбору варіантів. Та якось геть випадково я взялась за цей роман, який спочатку хотіла віднести до категорії "романтична історія".


"P.S. I Love You" - це майже річна туга за померлим чоловіком з флешбеками та милими листами, немовби з того світу. Голлі Кеннеді вчиться жити заново і в цьому їй допомагають рекомендації-завдання від дбайливого Джеррі, якого сточив рак мозку.

В мене, на щастя, немає такого досвіду, та, думаю, якби Голлі одразу знайшла собі якесь заняття, вона б не так тяжко тужила. Хоча друзі їй всіляко допомагають починати веселитись і таки жити, а не ховатись у затишній норі, обкладеній чоловіковими сорочками.

Тим не менш, це дуже світла історія, через яку я не раз проливала сльози, крутячи педалі на тренажері. Так, я плачу над книжками в потрібних місцях, саме тому й вибираю переважно страшні історії:)

Несподіваний фінал - за це хочу похвалити Агерн. І, може, навіть колись подивлюсь екранізацію. Бо ж дуже миле чтиво. 

1 коментар:

  1. Читала книгу колись давно. Дуже сподобалась. І фільм дивилась, теж непоганий, приємно вразив)

    ВідповістиВидалити