Шукати в цьому блозі

середу, 1 серпня 2018 р.

Катаріна Моренгольц "Література! Мандрівка світом книжок", або Як я не зацінила гарну ідею

Відгуки - штука суб'єктивна, так завжди було й інакше не буде. "Літературу!" читали багато і багато хвалили, мені ж не сподобалась подача переказів сюжетів, бо жоден з творів не захотілось прочитати, а вона ж мала заохотити до читання. В мене вийшло геть навпаки: ледве подолала цю книжку.


Хоча, думаю, як підручник з світової літератури для підлітків він цілком міг би бути, вони по-іншому сприймають інформацію і спрощена подача нових сюжетів, мабуть, не буде їх так нервувати, як вибісила мене.

Що мені сподобалось: прикольні інфографіки (хто кого замочив в "Гамлеті", ще б "Пісню льоду і полум'я" так розібрали, матеріалу б вистачило на величезний гобелен) та лінія часу, яка показувала літературні твори в контексті доби - ось це круто було. Непогані тут й біографії, хоча не дуже сподобалась пріоритетність, яку виділяла творам авторка. Чому деякі шедеври не отримали достатньо уваги, а деякі слабкуваті на мій погляд твори красувались у світлі софітів - тут, мабуть, справа, в авторському смакові і нічого з цим не зробиш.

Не дивно, що тут немає жодного твору української літератури (писала ж німкеня), але мені б хотілось. Дуже. Може, хтось з наших молодих літературознавців створить щось подібне для підлітків.

А для старших тьоть це несерйозно.

Немає коментарів:

Дописати коментар