Шукати в цьому блозі

четвер, 2 серпня 2018 р.

Подолала липневого нечитуна. 14 книжок і закінчення бінго

Як і планувала, закінчила літнє бінго за два місяці. І навіть змогла прогнати липневого нечитуна, який приходить до мене щороку. Ще раз з вами пройдемось чудовою чотирнадцяткою і згадаємо, як це все було?


Саманта Гант "Містер Сплітфут"

Якщо вам хочеться прочитати щось таке, чого ви ніколи не читали, то ось воно. Секти, дорога, материнство - все змішалось у "Містері Сплітфуті" у химерний мікс, який виявився дуже читабельним.
Тут є ще рецензія від мене та Віти. Заходьте. 

8 з 10.

Давід Лагеркранц "Дівчина у павутинні"

Продовження трилогії "Міленіум", яке, мабуть, все ж не варто читати її щирим фанатам. Бо це вже не Ларссон - подача слабка, але сюжет цікавий. Спірне у мене враження вийшло. З одного боку, добре, що книжка вийшла, з іншого - чому "КСД" не видало перші три (я читала їх раніше в оригіналі).

7 з 10.

Лесь Подерв'яний "Таінствєнний Амбал" 

 Якщо ви бачите в Маестро тільки драматурга, то цим і обмежтесь. Якщо ж готові відкрити всі свої чакри та відчути його неймовірну силу у прозі - прошу дуже. Цікавий і досить короткий твір - мандрівка до пізнання себе. Я не зрозуміла й половини, але було круто.

А реца для якабу тут. Вона гарна і довгенька.

9 з 10.

Філіп Пулман "Рубін в імлі"

Хороший підлітковий пригодницький роман - з тих, які не навантажують термінологією і не роблять з читача академіка по дорозі до фіналу. Тут немає нового світу, але є конфлікт, який цікаво розплутувати, і позитивні персонажі, які ростуть з кожною сторінкою. Читатиму далі.

9 з 10.


Кріс Тведт "Коло смерті" 

Довго полювала за цим детективом і не шкодую, бо серія просто чудова. Тведт менше відомий за Несбе, але його персонаж - адвокат Бренне розслідує не менш резонансні злочини і не так п'є, як Харрі Холле, тому я продовжуватиму читання цієї серії і вам рекомендую.

9 з 10.

Роберт Гелбрейт "На службе зла" 

Третя частина пригод Корморана Страйка, яка геть не поступається попереднім. Ні, я дещо неправильно висловилась. Не просто не поступається, а куди більше зачіпає, тому тут головні герої - і головні потенційні жертви. Хочу вже продовження.

9 з 10.

Ніл Гейман "Пісочний чоловік" 

Один із найкрутіших графічних романів ever. Хоч в мене невеликий досвід у цих справах, але повірю на слово. Сендмен мене захопив, налякав, потішив, ще раз налякав... а тепер відчуваю докори сумління, що не купую продовження. Просто я лінива і скупа.

9 з 10.

Ліна Костенко "Маруся Чурай"

Купила книжку через нове круте оформлення і вирішила перечитати, щоб порівняти, чи впливає форма на зміст. Таки гарну книжку і читати приємніше. Не фанат я поезії, але метафоричний і афористичний ліроепос стерплю, тому від мене великий плюс.

9 з 10.

Макс Фрай "Скриня мерця" 

Фентезі Макс Фрай чудове, а тут і переклад норм, що неабияк тішить. Сподобалось, легко читалось. Періодично почитую іншу частину, але наразі не можу викроїти на неї досить часу, тому наступний відгук на Макс Фрай буде ще не скоро.

9 з 10.

Хорхе Луїс Борхес "Книга вигаданих істот"

Це щонайменше дивне чтиво. З Борхесом була знайома до того, але до цього каталогу життя мене не готувало. Не можу сказати, що сподобалось, бо це геть зовсім не моє, але пізнавально вийшло.

6 з 10.

Кендіс Міллард "Герой імперії"

В липні я трохи прочитала нон-фікшну. Ця чудова біографія юного Вінстона Черчилля сподобалась найбільше. Навіть уявити не могла, що він такий марнотратник, безстрашний і взагалі дуже нарваний дядько, який дуже легко може знайти собі неприємності.

10 з 10.

 "10 успішних українських брендів" 

Теж дуже класний нон-фікшн, на який варто звернути увагу тим, хто любить прикольні надихаючі історії. На жаль, вони в нас переважно імпортовані, а ця - українська, тому заслуговує неабиякої уваги.

9 з 10.


Катаріна Моренгольц "Література! Мандрівка світом книжок" 

Мене ця розхвалена книжка не торкнула. Така моя думка, що аж надто там все спрощено, такий читальний професіонал, як я, не хоче, щоб його вважали недалеким, а тут реально для тих, хто тільки читати навчився. Але інфографіки прикольні.

7 з 10. 


Джеффрі Євгенідіс "Середня стать" 

Найкрутіша книжка місяця - 700 сторінок пролетіли, як сотня. Дуже всім раджу за свіжість сюжету, глибину дослідження і щирість переживань. Рідко мені романи від першої особи подобаються аж так.

10 з 10.

Хух, можна перевести дух і планувати серпневе читання. Тут теж буде багато цікавого.

Немає коментарів:

Дописати коментар