Шукати в цьому блозі

понеділок, 23 липня 2018 р.

Улюблена Скандинавія: Кріс Тведт "Коло смерті"

Якщо б мене спитали, які трилери я люблю найбільше, я б одразу відповіла: "Скандинавські". Адже такої концентрації холоднокровності та красивої природи немає більше ніде. А ще вони просто кайфові - не можу підібрати кращого відповідника. "Коло смерті" - книжка з серії про Мікаеля Бренне, адвоката, який береться за безнадійні справи.


На жаль, ця книжка не перша в серії, хоча українською саме вона першою побачила світ. Я загуглила після того, як побачила посилання на минулі сцени, чого не мало б бути в першому томі, але це дрібниці, які не зіпсували загального враження.

Тож з чим ми починаємо? Мікаель Бренне захищає у суді такого собі Грека - місцевого кримінального авторитета, який, можливо, конкретно до цього випадку не причетний. Коли надходить час допитувати ключового свідка, його наречену жорстоко б'ють, а виконавець стверджує, що його замовив Бренне. Оце так-так. І титулований адвокат опиняється у СІЗО на довгих чотири місяці: він втрачає ліцензію, впевненість, а ще партнерство в фірмі. Це його майже знищує.

Та, на щастя для Мікаеля, хтось у нього ще вірить та хоче співпрацювати, тому він як консультант отримує справу, яка трохи відволікає його від невеселих думок про те, що швидше за все йому світять грати. Хоча... розслідуючи одне, він знаходить відповіді до іншого. І це така класна інтрига.

"Коло смерті" я прочитала за день і отримала від цього масу задоволення. Ось тепер чекаю, коли зможу взятись за ще одну книжку з цієї серії, бо має бути круто.

Немає коментарів:

Дописати коментар