Шукати в цьому блозі

середу, 11 липня 2018 р.

Особлива мандрівка - "Ми" Девіда Ніколлза

Історія про намагання зберегти шлюб. Тобто щось романтичне. Так, я це прочитала, і мені дуже сподобалось, тому що "Ми" - книжка, яка змушує переживати разом з героями від першої до останньої сторінки, яка повертає до витоків того кохання і показує, що зруйнувало щастя колись такої гармонійної пари.


Я чула, що саме спільна мандрівка найкраще перевіряє взаємини між людьми. Тут все сімейство з ініціативи батька вирушає у великий євротур, щоб повернути втрачене кохання і порозумітись з сином, який з дитинства не йшов на контакт з татом, а тепер вирушає вчитись до університету.

Але, знаєте, якщо щось може не скластись, то так обов'язково буде. Тому я не особливо здивувалась, коли вояж перетворився на ланцюжок конфліктів і розвалився. Спочатку цьому шлюбові потрібне було лікування, а вже потім така шокова терапія. Не казатиму, що ж вийшло у фіналі, бо це жирний спойлер, але роботу над помилками головний герой провів колосальну.

У "Ми" багато пам'яток, я з усього цього була тільки в Амстердамі, тому потай заздрила тим, хто може отак от планувати величезну поїздку, щось міняти, втрачати квитки, купувати нові... і мати на це все бюджет, бо в моїх реаліях таке - фантастика.

Дуже класна книжка - навіть якщо ви таке не читаєте, то візьміться за неї все одно)

Немає коментарів:

Дописати коментар