Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 13 липня 2018 р.

Бажана жахна новинка: Вільям Пітер Блетті "Екзорцист"

Фільм "Екзорист" (1973) за цією книжкою входить до всіх можливих рейтингів кращих жахастиків усіх часів, тому, певна річ, я його подивилась і вже давненько. Не скажу, що сильно налякав, але маркітне видовище. А щодо книжки - то вона таки сильніша. Хтось сумнівався?


Сюжет: акторка Кріс Макніл розлучена, живе з донькою, а колишній чоловік розважається у Європі. Малу звати Реґана (справді, я не вигадую), вона дуже мила творча дівчинка. Але напередодні 12-річчя з дитиною починає коїтись якась хрінь. Саме хрінь, бо й чортівнею це назвати страшно. Малу ковбасить, у неї підозрюють якийсь серйозний нервовий розлад. Ліки і терапія не допомагають, тільки хрест під подушкою трохи спиняє конвульсії.

Невже вона біснувата? А-а-а-а!

Чого ще чекати від книжки з назвою "Екзорцист"...

Думаю, не варто розповідати, що там буде далі. Раптом захочете прочитати (чи подивитись), а я розповім всі цікавинки цієї вельми хорошої страшної історії.

І мої враження: читаю я переважно ввечері, і після першої частини навіть боялась світло вимикати, але потім опанувала себе, згадала про свої обереги у вигляді фотки Діна Вінчестера і хрестика, то якось заспокоїлась. То було найсильніше враження, потім було моторошно і просто насолоджувалась чтивом.

Рекомендую.

Немає коментарів:

Дописати коментар