Шукати в цьому блозі

вівторок, 10 липня 2018 р.

Книга для письменницького натхнення: "Пиши. Легкий шлях від ідеї до книжки" Таіс Золотковської

Пам'ятаю, як колись на першому курсі журфаку нам сказали: "Якщо ви думаєте, що вас тут навчать писати, ви помиляєтесь. Ми навчимо вас збирати інформацію і добре її компонувати, але, якщо писати ви маєте навчитись самі". Ця фраза мене тоді дуже налякала, але, як виявилось, писати на той момент я вже вміла. Але повернемось до книжки-майстер-класу "Пиши". Про що вона?


Я відстоюю думку, що грамотно висловлювати свої думки може кожен (за винятком тих, у кого діагнози і у виборах не дозволяють брати участі), тому що тут не треба особливого таланту, треба тільки попрацювати над цим і критично вичитувати кожну фразу, щоб бздури не залізли.

Таіс Золотковська не стверджує, що написати книжку може кожен, але прочитати її "Пиши" - навіть для того, що писати прикольні пости у фб чи інста, варто всім. Вона не тільки легко і цікаво читається за годинку-дві (мені особливо припали до душі уривки з creative writing), а й дає цілу жменю завдань, яка може наблизити до омріяного письменництва. Якщо ви, звісно, все виконаєте. І, якщо це, звісно, саме те, чого ви прагнете.

"Пиши" я б не назвала збірником практичних порад (хоча вони є і їх багато) чи підручником з письменства - це радше історія про те, що перш за все потрібно писати і кільканадцять лайфгаків як бонус, щоб досягти результату.

Мені приємно, що нарешті хороший нон-фікшн (без води!) починає з'являтись в українських авторів. Алилуя! Сподобалось і рекомендую.

Немає коментарів:

Дописати коментар