Шукати в цьому блозі

вівторок, 10 липня 2018 р.

Джеймс Паттерсон для дітей - це прекрасно

Рідко читаю дитячу-підліткову літературу (на жаль!), але зараз розповім вам про класну книжку-комікс від улюбленого автора трилерів. Отож James Patterson & Chris Tebbetts "Middle School. The Worst Years of My Life" - книжка з секонду, тому у мене немає її продовження. І, на жаль, не підкажу, де можна таке купити. Але якщо натрапите, то беріть, а ще, кажуть, є серіал прикольний.


Я шкільні роки досі вважаю найгіршими у своєму житті, не тільки через те, що було багато непотрібної інформації, радше через контингент - абсолютно випадкові люди на понад десятиліття в одному середовищі. Тому цілком згодна з Рейфом (це головний герой, очима якого ми бачимо світ у цьому томику), хоча його шкільне життя аж ніяк не таке нудне, як у мене було.

"Середня школа - найгірші роки мого життя" - історія про дорослішання, цькування і хуліганство, а ще прагнення до самовираження хлопчика-підлітка - душа художника прагне на волю, а ще порушувати всі шкільні правила. Війна з правилами - найцікавіша частина цієї ілюстрованої повісті (чи роману все ж, там більше 200 сторінок). І не можна ні в якому разі забувати, що книжка підліткова, тож деякі моменти, звісно, будуть дитячими. Та все одно це реально шедевр. Я насміялась досхочу, давненько в мене не було книжок на дві години, та ще й таких приємних.

Тому, маю надію, що українські видавництва колись доберуться до дитячого доробку багатогранного Паттерсона, бо деякі його трилери у нас вже видавали (ту ж "Невидимку", від якої я була в захваті).

Немає коментарів:

Дописати коментар