Шукати в цьому блозі

суботу, 30 грудня 2017 р.

Стережіться! - Ніл Гейман "Обережно, тригери!"

Останні півроку пройшли у мене під знаком Ніла Геймана. П'ять його книжок я прочитала, здається... Чи вже шість. Словом, більше, ніж будь-якого іншого автора за такий відрізок. А, зважаючи на те, що це не якийсь там цикл, а геть хаотична підбірка, то це фантастика. Цю книгу принесла мені фея на самого Миколая, то поглянемо ближче.


"Обережно, тригери!" - збірка короткої прози, яку я проковтнула буквально за два вечори. І місцями було справді страшно. Думаю, так і було задумано, адже кожен оповідання мало б стати тригером, який мав би запустити якийсь процес у психіці читача. Оскільки я доволі товстошкіра, то обійшлась легким переляком.


Але є серед цих оповідань відверто моторошні штуки, від яких аж холодок пробігає. Хоча є серед них і шматочок "Доктора Хто", причому мого улюбленого - 12-о у компанією з Еммі Понд, яка дуже хвилюється за долю коханого Рорі. Це так мииииило.

І цю збірку я раджу. Навіть дуже. Звісно, не можу її поставити на один рівень з "Американськими богами" - все-таки це різні вагові категорії, але як для нелюбленої мною короткої прози це дуже круто. Однозначно читатиму Геймана ще. І, підозрюю, що у великих кількостях.

До речі, думаю наступного року зробити цьому блогу певну перебудову і писати не тільки про прочитані книги, а й про авторів, які мені знайомі більше, ніж двома книгами. Але це наразі тільки план, подивимось, що буде з моїм часом. От Гейман запланований першим. Що ви на таке скажете? Давайте знати, чи вам взагалі таке цікаво.

Немає коментарів:

Дописати коментар