Шукати в цьому блозі

середу, 27 грудня 2017 р.

Let It Snow - атмосферне чтиво для безсніжної зими

Зазвичай сніжний флаф я не читаю, але на бінґо є і книги з різдвяною магією, і снігові, тож довелось, а ще книжковий сюрприз скерував. Не шкодую, бо це було швидко. Хоча, звісно, й цей час можна було витратити на щось добре і вічне. Або трилер.




В українському перекладі книга має назву "Най сніжить" - і це збірка повістей, які продовжують одна одну, від трьох авторів. Тобто сама ідея досить оригінальна і має право на життя. Хоча реалізована не найкраще (чи це просто я янг-едалт не сприймаю). Спільні герої, одне містечко, шалені кучугури снігу. Навіть поїзд, як Східний експрес, зупиняється через шалений сніговій і надовго застрягає.

І саме цей сніг, як на мене, найприкольніша штука у цій книзі, бо решта якась пласкувата і неправдоподібна. Хоча... якщо сприймати як еталон реальності фільм "Реальна любов"... то так - саме так і має бути! Юху!

Не скажу, що книга нагнала на мене різдвяну атмосферу, але розслабила. Особливо мені сподобався Габріель - міні-свин, який поміщається в чашці.

Чи читати - вирішувати вам. Якщо вам хочеться просто відпочити з книжкою, яка ніяк не повчає, не мучить і взагалі не змушує думати - так, ось воно. Якщо хочете чогось глибокого, то ні, не варто.

Немає коментарів:

Дописати коментар