Шукати в цьому блозі

середу, 10 жовтня 2018 р.

Спекотне фентезі літнього Львова: "Варта у Грі" Наталії Матолінець

Люблю фентезі, тому що воно не має звички навантажувати і так розслабляє, що потім вкрай важко повертатись до реальності. "Варта" не дуже відірвана від звичного світу, то післякнижкова адаптація проходить легко.



Про що книжка? 

Про Гру - циклічне давнє протистояння світлих і темних. А ще про Варту - молоду темну чаклунку, у якої не тільки є неабияка магічна сила, а й досить цікаве особисте життя. Варта не дуже хоче грати, але як бачимо з назви - вибору у неї немає.

Що мені подобається у "Варті"?

Аромати, тут стільки кави (а колись я запаху кави взагалі не переносила).
Динаміка - це взагалі маст кожного фентезі, як на мене. Особливо підліткового.
Атмосфера - магії не бракує. Зовсім-зовсім.

Що не сподобалось?

Те, що  вона закінчилась дуже якось швидко. І дещо мені хотілось більш детально дослідити, але там цього нема. Маю надію, що друга частина розкриє і все мені розкаже.

А так не хочу спойлерити, тому читайте - це легко, швидко і безболісно.

1 коментар: