Шукати в цьому блозі

вівторок, 3 жовтня 2017 р.

Магія "Напівлихого" - перша книга з трилогії - чи читатиму я далі?

"Напівлихий" мене вабив фантастичної краси обкладинкою - "Видавництво Старого Лева" використало оригінальну - криваву чорно-білу. І це буде остання книга мого вересневого читання, а там обов'язково буде підсумок, який ви так любите. То ж прощаємо із завданням № 9 - магічна книжка.



"Напівлихий" розповідає про незвичайного хлопця Натана, який водночас є і білим, і чорним магом, тобто напівкодовим. Його періодично перевіряють, та все ж не встановлюють, до яких саме відьмаків він належить. Мати - біла, батько - чорний. А він, немовби помилка з чорнючими очима.



Через те, що він ні те, ні се, у нього купа проблем. Проблеми з народження - хто про це не мріє. Ги-ги. І що ближче до його магічного повноліття, то більше стає негативу, то більше хочеться тікати і ховатись від біломагічної Ради, яка мучить і терзає.

І взагалі тут білі маги справжні засранці. Чи це я просто симпатизую головному герою, який просто хоче, щоб його залишили у спокої.


Попри те, що цю книгу перекладав мій улюблений Віктор Морозов, сам сюжет мене не надто зачепив. Думаю, я вже старувата для таких янг-едалтів. Хочеться чогось складнішого за сюжетом і композицією. Тому ще думаю, чи читатиму наступні частини. Одне можу сказати точно, що не читатиму їх найближчим часом.


Чекаєте підсумку за місяць. То він вже coming soon...

1 коментар:

  1. хм... перечитала спершу твій пост-звіт і вирішила, що не читатиму цю трилогію.
    тепер уже вагаюсь.
    загалом мені подобається таке. от Часодії Наталії Щерби я ж із задоволенням читала...

    ВідповістиВидалити