Шукати в цьому блозі

середу, 4 жовтня 2017 р.

Книжкові підсумки вересня: 12 книг для осіннього бінґо

Вересень у книжковому плані у мене міг бути куди пліднішим, але одну книгу довелось читати двічі, та ще й у Word-і, виправляючи помилки. Думаю, це коштувало мені щонайменше двох томиків. Та все одно свій результат вважаю дуже непоганим. Згадаємо, як це було:


Девід Еггерс - "Сфера"




Дуже знакова для мене книга - перша книга, яку я отримала від видавництва на рецензію - о, популярність! До речі, рецензія вже лежить тут і чекає на вас. Що тут скажеш - цікавий текст. І як для антиутопії аж надто реалістичний. І герої живі. Мені сподобалось все. Трохи не сподобалось, що книжка з часом коцатиметься, але ми це переживемо якось. Крута, дуже рекомендую.

10 з 10.



Джо Гілл - "Пожежник"


Дуже давно хотіла її прочитати, але не могла собі дозволити через те, що книга справді величезна - більше 700 сторінок. Але вона дуже гарно мені пішла - читала менше тижня. Продовжую любити Гілла, але постапокаліпсис й далі не моя улюблена тема. Хоча дуже достойно.

8 з 10.

Ерльбрух Вольф, Ґольцварт Вернер - "Про малого крота, який хотів дізнатися, хто наклав йому на голову"


Не можу сказати, що це найхимерніша книжка, яку мені доводилось читати - бо взагалі люблю химери, але назва побила всі рекорди. І сама книжка дуже сподобалась - з гумором, какульками і помстою:) Ги-ги-ги.

9 з 10.

Харукі Муракамі - "Норвезький ліс"



Ось це було навіть химерніше за крота. І геть не сподобалось мені ні разу. Буває. Щось ми з японською літературою не знайшли спільну мову. Не знаю, коли мені хочеться спробувати знову. Хоча описи дуже приємні.

5 з 10.

Олександр Авраменко - "100 експрес-уроків української" (одразу два томи)


Корисні книжечки, але не зовсім розумію їхню ціну.  Для тих, у кого все дуже погано зі стилістикою, вони необхідні. Звісно, якщо є бажання вдосконалюватись. Якщо ж ні, то там прикольні комікси, можна погортати.

9 з 10.

Камерон Діаз, Сандра Барк - "Книга про тіло"



На цю книгу буде ще величенька рецензія на yakaboo, де я виклала основні думки. Як на нон-фікшн, який я не люблю, дуже непогано. Інформації зібрали багато, корисної, дещо мені було відоме, дещо ні, але цукерки я їсти не перестану. Все-таки цукор стимулює мозок, а в мене це головний робочий орган.

9 з 10.

Сесилія Агерн - "P.S. I Love You"


Так, я іноді читаю таке. Досить непогана романтична історія про любов, для якої смерть не стала перешкодою. Але дуже вже сумна. Я сплакалась, тому не буду вам її радити. Ні в якому разі.

7 з 10.

Філ Найт - "Взуття-буття"


Ось та книга, яка вкрала в мене купу часу. Цікава - ті, хто любить "Найк", мемуари і нон-фікшн її точно зацінять, навіть я зацінила, хоч не люблю всіх цих трьох штук. І я досі не вирішила, чи хочу бути книжковим редактором, чи ні. Виснажлива праця, скажу я вам. Можливо, з текстами українських авторів простіше, а от переклади - жуть.

9 з 10

Стівен Кінг - "Про письменство" 



От не знаю, чи "Сфера", чи все ж "Про письменство" - мій фаворит місяця. Але це крутезна книжка від самого Короля жаху про жахи творів молодих і не дуже письменників. Можливо, Кінг і не навчиться вас писати, якщо ви геть не вмієте, але покращити те, що вже є, йому під силу. Я ж капець як краще одразу почала писати.

10 з 10

Ніл Гейман - "Odd and the Frost Giants"


Відкриваю для себе Геймана для дітей. Так, після "Американських богів", я, здається, підсіла. Історія про Одда - дуже ненапряжна повість, яку можна прочитати за дві години. Правда, краще під ковдрою, бо про страшні сніги і крижаних гігантів, але загалом симпатично.

8 з 10

Бенксі - "Wall and Piece"


Найкрутіша намальована історія з мінімумом тексту - те, що треба, коли трохи не вкладаєшся у читацькі терміни. Ця книга теж заслуговує тверду десятку, але фаворитом не буде, бо я все-таки за текст. Дуже раджу погортати галереї Бенксі і подумати про його сюжети.

10 з 10

Саллі Грін - "Напівлихий"



Магічна книжка-розчаруваннячко. Чекала від неї більше, значно більше. Не до кінця вона продумана, як на мене. Тому не знаю, чи читатиму цю трилогію далі - кінцівка, звісно, заінтригувала, але якщо друга частина так само тяжко читатиметься, то шкода часу. Думаю, це для молодших читачів.

7 з 10.

А у жовтні я знову читатиму Кінга - о, так) і ще кілька новинок-новинок "Форуму видавців", тому не забувайте сюди зазирати.

2 коментарі:

  1. ооо, ну ти відмовила мене від покупки трилогії Саллі Грін. а я все так косилась на них оком, але щось зупиняло. по ходу, не дарма

    ВідповістиВидалити
  2. Интересная подборка, ничего из этого не читала. "Под Куполом" С. Кинга слушаю, нравится, "Ходячий Замок" Д. Джонс начала слушать, нравится анимэ по этой сказке.
    Svet In The Sky

    ВідповістиВидалити