Шукати в цьому блозі

вівторок, 5 червня 2018 р.

Лі Бардуґо "Шістка воронів" - тепер я знаю, чому всі від неї в захваті

"Шісткою воронів" українські букблогери захоплювались ще з минулого року, а я все ніяк не могла дійти до цієї книги, але коли врешті вийшло продовження... Словом, у травні прочитала обидві, але поки що розповім про першу.


Спочатку "Шістка воронів" мені не просто не давалась, а й гальмувала моє читання, тому паралельно читала щось іще, типово для мене. Але сказали мені люди, що треба подолати перші сто сторінок, а потім полетимо. Так і сталось.

Шістка покидьків та їхні пригоди починають захоплювати з другої частини - так, початок просто треба пережити, перетерпіти, називайте, як хочете. Але потім починається така феєрія, яка цілком компенсує попередні муки. Адже зграя бандитів готується не просто до пограбування століття, а до меганебезпечної неможливої смертельної місії, яка майже напевне завершиться провалом.

СПОЙЛЕР! Не завершиться. Хоча воно зрозуміло, бо є наступна книжка, яка все-таки крутіша за цю.

Не буду вам переказувати сюжету. Ви самі можете прочитати, який Каз злочинний геній, як Інеж класно лазить по стінах, як Джаспер стріляє, як Вілан хімічить, яка Ніна хитрюща, а Матаяс - вайлуватий велетень. Це дуже круто, тому не дивно, що Всесвіт, який крутиться довкола Каттердаму, має стільки прихильників.

Є така чутка, що буде третя книжка. І, як на мене, так і має бути, бо, здається, що другий том не закінчений.

Тому читайте. Впевнена, сподобається майже всім. 


Немає коментарів:

Дописати коментар