Мій травень був дуже важким, місцями просто вбивчим для нервів. А от читальний пройшов в основному у релакс-темпі після закінчення весняного бінго. Прочитала кілька книжок, які мала рецензувати, та ще кілька тих, до яких давно приглядалась, загалом вийшло 11. А на фото - мої плани на літнє бінго. Якісь такі.
Леся Демська "Літо психіатра"
Класний короткий детектив, який можна прочитати за дві годинки, не відкривши по дорозі ідентифікацію вбивці. Сподобався мені і дрібним форматом, і насиченістю подіями, і приємною мовою. Раджу тим, хто хоче відпочити. Приємне чтиво без особливого навантаження.
До речі, ми читали її для #ЧитаємоРазом у блозі Yakaboo.
8 з 10.
Гаррі Паркер "Анатомія солдата"
Бомба, яка мене просто порвала. Навіть не пам'ятаю, коли ще я читала настільки сильний роман (можу порівняти хіба з публіцистикою Алєксієвич, яка повністю перевертає світ). Мені було боляче, але я читала і не могла відірватись, плакала і хотіла врятувати їх всіх. Книжка, яка безумовно залишиться в моєму особистому топі назавжди.
У блозі Yakaboo є моя персональна рецензія, яка писалась на одному диханні.
Я б тут взагалі сотню поставила. Але 10 з 10.
Джон Віндем "День триффідів"
Зізнаюсь, скучила за антиутопіями. І Джон Віндем - знаний класик - зовсім не розчарував. "День триффідів" - чудова філософська розповідь про те, хто ми є і куди ми йдемо. Аж надто реальна, так, що страшно. Раджу всім шанувальникам антиутопій. Я, мабуть, пошукаю щось іще Віндема, бо дві книжки мені стабільно сподобались.
10 з 10.
Донна Тартт "Таємна історія"
Хоч роман - безперечний шедевр і за змістом, і за формою, але персонажів хочеться порішити всіх. Мені неабияк сподобався процес читання, але враження якесь неоднозначне від нього. Але все ж раджу. І до Донни Тартт я повернусь, бо вона крута.
10 з 10.
Іра Баковецька-Рачковська "Пластилін"
Український трилер, який здивував. Мене важко здивувати трилером, а тут просто зависла і через тему, і через брутальну подачу. Розв'язка взагалі добила. Тому, як розумієте, "Пластилін" з тих книжок, які можуть здивувати.
9 з 10.
Лі Бардуго "Шістка воронів" та "Королівство шахраїв"
Воістину розкішна серія, яку, я так чула, авторка має намір продовжити. Якщо ви ще не були в Каттердамі, то вирушайте у цю фентезійну подорож з новою расою надлюдей - Гришами. Тут все хитро продумано, а сюжет такий, що справжній блокбастер.
10 з 10.
Італо Кальвіно "Коли подорожній одної зимової ночі"
Ще один читацький інсайт, який мені навіть захотілось перечитати (що взагалі фантастика, бо не роблю такого в принципі). Фрагментарний роман, який на якомусь етапі стає цілком цілісним, але відчути його повністю зможе тільки той, хто так само страшно любить читати.
10 з 10.
Дот Гатчинсон "Сад метеликів"
А ось мій трилеровий фаворит травня. Огидний сюжет, але такий класний текст, що проковтнула за якийсь день, а потім було це відчуття: і це все? я хочу ще! А більше не було. Словом, якщо у вас достатньо міцні нерви і хочеться хороший трилер прочитати - то ось він.
10 з 10.
Вінс Флінн "Американський вбивця"
Теж, до речі, крутий трилер, але з іншої категорії. Цей - пригодницький і динамічний. Хочу продовження серії, бо там багато книжок, а герой мені імпонує. Такий собі невловимий месник на Близькому Сході. Теж раджу дуже.
10 з 10.
Макс Фрай "Чужак"
Я вже продовжила знайомство з серією, якщо ви розумієте, про що я. Легке пригодницьке фентезі, якого хочеться ще і ще. А ще воно про ненажер - тому ніби про мене і для мене писане. Сподобалось навіть попри капарний український переклад.
8 з 10.
Словом, як бачите, травень у мене був місяцем крутих книжок без розчарувань. Скоро буду про червневі розповідати. Готуйтесь, там літнє бінго і всього багато.
Немає коментарів:
Дописати коментар