Шукати в цьому блозі

вівторок, 19 червня 2018 р.

Підсумки травня: у середині червня час вже попрощатись з весною

Мій травень був дуже важким, місцями просто вбивчим для нервів. А от читальний пройшов в  основному у релакс-темпі після закінчення весняного бінго. Прочитала кілька книжок, які мала рецензувати, та ще кілька тих, до яких давно приглядалась, загалом вийшло 11. А на фото - мої плани на літнє бінго. Якісь такі.



Леся Демська "Літо психіатра"

Класний короткий детектив, який можна прочитати за дві годинки, не відкривши по дорозі ідентифікацію вбивці. Сподобався мені і дрібним форматом, і насиченістю подіями, і приємною мовою. Раджу тим, хто хоче відпочити. Приємне чтиво без особливого навантаження.

До речі, ми читали її для #ЧитаємоРазом у блозі Yakaboo. 

8 з 10.

Гаррі Паркер "Анатомія солдата"

Бомба, яка мене просто порвала. Навіть не пам'ятаю, коли ще я читала настільки сильний роман (можу порівняти хіба з публіцистикою Алєксієвич, яка повністю перевертає світ). Мені було боляче, але я читала і не могла відірватись, плакала і хотіла врятувати їх всіх. Книжка, яка безумовно залишиться в моєму особистому топі назавжди.

У блозі Yakaboo є моя персональна рецензія, яка писалась на одному диханні. 

Я б тут взагалі сотню поставила. Але 10 з 10.

Джон Віндем "День триффідів"

Зізнаюсь, скучила за антиутопіями. І Джон Віндем - знаний класик - зовсім не розчарував. "День триффідів" - чудова філософська розповідь про те, хто ми є і куди ми йдемо. Аж надто реальна, так, що страшно. Раджу всім шанувальникам антиутопій. Я, мабуть, пошукаю щось іще Віндема, бо дві книжки мені стабільно сподобались.

10 з 10.

Донна Тартт "Таємна історія"

Хоч роман - безперечний шедевр і за змістом, і за формою, але персонажів хочеться порішити всіх. Мені неабияк сподобався процес читання, але враження якесь неоднозначне від нього. Але все ж раджу. І до Донни Тартт я повернусь, бо вона крута.

10 з 10.

Іра Баковецька-Рачковська "Пластилін"

Український трилер, який здивував. Мене важко здивувати трилером, а тут просто зависла і через тему, і через брутальну подачу. Розв'язка взагалі добила. Тому, як розумієте, "Пластилін" з тих книжок, які можуть здивувати.

9 з 10.

Лі Бардуго "Шістка воронів" та "Королівство шахраїв" 

Воістину розкішна серія, яку, я так чула, авторка має намір продовжити. Якщо ви ще не були в Каттердамі, то вирушайте у цю фентезійну подорож з новою расою надлюдей - Гришами. Тут все хитро продумано, а сюжет такий, що справжній блокбастер.

10 з 10.

Італо Кальвіно "Коли подорожній одної зимової ночі"

Ще один читацький інсайт, який мені навіть захотілось перечитати (що взагалі фантастика, бо не роблю такого в принципі). Фрагментарний роман, який на якомусь етапі стає цілком цілісним, але відчути його повністю зможе тільки той, хто так само страшно любить читати.

10 з 10.

Дот Гатчинсон "Сад метеликів"

А ось мій трилеровий фаворит травня. Огидний сюжет, але такий класний текст, що проковтнула за якийсь день, а потім було це відчуття: і це все? я хочу ще! А більше не було. Словом, якщо у вас достатньо міцні нерви і хочеться хороший трилер прочитати - то ось він.

10 з 10.

Вінс Флінн "Американський вбивця" 

Теж, до речі, крутий трилер, але з іншої категорії. Цей - пригодницький і динамічний. Хочу продовження серії, бо там багато книжок, а герой мені імпонує. Такий собі невловимий месник на Близькому Сході. Теж раджу дуже.  





10 з 10. 

Макс Фрай "Чужак"

Я вже продовжила знайомство з серією, якщо ви розумієте, про що я. Легке пригодницьке  фентезі, якого хочеться ще і ще. А ще воно про ненажер - тому ніби про мене і для мене писане. Сподобалось навіть попри капарний український переклад. 

8 з 10.



Словом, як бачите, травень у мене був місяцем крутих книжок без розчарувань. Скоро буду про червневі розповідати. Готуйтесь, там літнє бінго і всього багато.

Немає коментарів:

Дописати коментар