Шукати в цьому блозі

четвер, 23 листопада 2017 р.

Нелегкі вікторіанські будні з книгою "Північ і Південь" Елізабет Гаскелл

Що ж, я це зробила - дочитала геть усеньке осіннє бінґо, та й все цьогорічне бінґо! Останнім завданням у мене залишився "готичний або ж вікторіанський роман" - трохи дивно, бо це було одне з тих, на які я підбирала підказки. Але дочитати його було ой як нелегко!


Навесні (здається) я з великими задоволенням прочитала "Буремний перевал", а також колись у мене все прекрасно склалось з "Сагою про Форсайтів" (за 5 років, ага), то й з твором Гаскелл все мало б бути ок. Але моє видання - оце от красиве з серіальною обкладинкою - виявилось незручним - шрифт дрібнуватий, в рука тримати якось теж не ок. Тож довелось запасатись ще й електронним варіантом.

Але й це не врятувало мене від певної нудьги. Усім вікторіанським романам тотально бракує динаміки. В них вишуканий гумор, класні описи, але дії так мало, що хочеться вити.

Та сюжет змушує мене думати, що варто глянути на серіальну адаптацію та поглянути на взаємодію Джона Торнтона та Маргарет Гейл під іншим кутом.

1 коментар: